Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Print to PDF --> Printen naar email met PDF attachment?

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Bestaat dat? Op Google vind ik niets.

Ik moet nu vaak PDFjes genereren, en die stuk voor stuk ook mailen. Het zou handiger zijn als er in plaats van een PDF "printer" ook een "printer" zou zijn, die een nieuw mailtje opende met een te definieren standaardtekst (geachte heer, mevrouw, bij deze uw factuur met nummer $filename. Groetjes) en daar de PDf als attachment aan zou hangen. Dan ben ik met twee muisklikken klaar.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
PDFCreator heeft zo'n knop; en bijvoorbeeld office 2007 ook (onder Send). Het enige lastige is de standaardtekst.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:46
Captain Pervert schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:33:
Bestaat dat? Op Google vind ik niets.

Ik moet nu vaak PDFjes genereren, en die stuk voor stuk ook mailen. Het zou handiger zijn als er in plaats van een PDF "printer" ook een "printer" zou zijn, die een nieuw mailtje opende met een te definieren standaardtekst (geachte heer, mevrouw, bij deze uw factuur met nummer $filename. Groetjes) en daar de PDf als attachment aan zou hangen. Dan ben ik met twee muisklikken klaar.
PDFCreator en AutoText ( Office 2003 ) of Building Blocks ( Office 2007 )

Ps: Met welk programma creëer je de PDF's?

[ Voor 3% gewijzigd door tc982 op 24-09-2009 16:36 . Reden: Toevoeging PS ]

Computers make very fast, very accurate mistakes.