Klein extra scherm naast mijn monitor (bijv 5")

Pagina: 1
Acties:

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-05 23:16
Tijdens het spelen van spellen zou ik graag wat informatie zien over mijn pc (temps, cpu etc) of iets als teamspeak/ventrillo.
Nu kun je hiervoor een toetsenbord kopen met lcd scherm maar eigenlijk zou ik liever een klein lcd scherm naast mijn normale scherm willen maken.

Heeft iemand ervaring met zulke schermen (bijv. via USB aangesloten) en hoe eenvoudig is het om deze zo in te stellen als je het hebben wilt?

Ik zoek dus niet een extra scherm om mijn hele windows desktop te delen maar slechts een scherm waar ik wat exta informatie op kan zien.

Ik hoop iets dergelijks te vinden voor zo'n 60 euro (of kan ik het dan wel vergeten?).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verwijderd

Misschien is dit iets?
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=5568

Maar voor €60 denk ik niet rond de 150 euro dacht ik zo

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07-2025
7" en 75 euro, lijkt me prima?
Klik!

Pricewatch is altijd de helpende hand. Eerst daar kijken, niks kunnen vinden? FAQ openen en oudere topics lezen. nog niks? dan topic openen ;)

specs

• Sneezzer
Beiden bedankt.
Ja, dit soort schermen had ik inderdaad gezien.
Ik ben denk ik niet helemaal duidelijk geweest (al zal het waarschijnlijk inderdaad op een dergelijk scherm uit komen).

Ik bedoelde eigenlijk een scherm dat ik aan mijn huidige scherm zou kunnen maken, door bijvoorbeeld aan de rand te klikken. Het mag zelfs een 2 kleuren scherm zijn.

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07-2025
ik had er eentje gezien op een gegeven moment (ik wilde er eerst ook een)
zal m voor je zoeken.

specs

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-05 11:59

KneoK

Not in a million lightyears

Een Logitech G19 toetsenbord is ook best een leuk apparaat, zit een klein kleurenschermpje op die je met behulp van bijvoorbeeld Everest kunt vullen met alle info die Everest kan leveren (proc/mobo/videokaart temps, spanningen in alle soorten en maten, fanspeeds, belasting van proc en videokaart, geheugenverbruik, noem maar op) en in bepaalde spellen kun je ook andere info op het schermpje toveren. Ook wel wat prijziger dan 60Euro, maar best een leuk alternatief en wellicht ook wel tweedehands op de kop te tikken ?

Zie hier bijvoorbeeld (ik zie dat ik Everest weer eens moet updaten :D Mijn versie heeft nog een saaie witte achtergrond met saaie witte lettertjes).

[ Voor 18% gewijzigd door KneoK op 24-09-2009 23:58 ]

• Sneezzer
Zojuist heb ik de Samsung U70 besteld (zoals .Sjoerd al voorstelde).
Ik ga er waarschijnlijk een stalen plaatje achtermaken zodat hij naast mijn scherm komt te hangen (strak tegen de rand van mijn huidige scherm).

Pagina: 1