Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Theaumas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 09:22
Hoi,

Mijn vriendin heeft onlangs een Samsung U600 mobiele telefoon gekocht, en telkens als de batterij bijna leeg is, krijg je een irritante toon, die niet uit te zetten is. Kan iemand mij vertellen of er een manier is om dat uit te zetten, zonder de telefoon op stil te zetten? Ik ben de menu's van de telefoon al doorgegaan, en heb de handleiding er al op nageslagen, maar ik kom er niet aan uit.
Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt,

Thomas.

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 18:41
Nee, zowat alle samsung telefoons die ik gehad heb (en dat zijn er heel wat), van budget tot high-end modellen hebben dat kut toontje. Iig, wanneer samsung haar eigen software op de telefoon draait, bij een samsung met symbian erop weet ik het niet zeker maar dat is sowieso niet van toepassing hier.

Samsung vind het blijkbaar nodig om bij ~20% van de accu altijd alle functies te blokkeren, de helderheid op onleesbaar te zetten en een kut geluid om de minuut te laten horen. Er is geen mogelijkheid om dat uit te krijgen helaas.

één is geen, twee is één