Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een philips aura tv. het is een fijn ding maar, ik heb er een klein probleempje mee wat ik niet kan oplossen.
De ambilight, rondom het beeld, geeft wel licht maar ik krijg helemaal geen beeld, ook heb ik alle mogelijke knoppen geprobeerd en heb hem opnieuw aan en uit gezet.

Misschien is het een bekend probleem maar ik krijg het niet opgelost.

Groet,

Ron

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
Welkom op Tweakers.net (Heb je je speciaal geregistreerd om je probleem te melden?)

Het helpt als je iets meer informatie geeft dan je nu doet (En ook juiste info. Bedoel je niet Aurea ipv Aura?).
Daarnaast zijn er verschillende type nummers van de bewuste tv.

Wat heb je zelf al geprobeerd? Qua zoeken naar vergelijkbare problemen (tip: http://www.google.com)
Maar ook om te kijken of je van een andere bron wel beeld krijg. (Want ja. "Op knoppen drukken" is geen ingangssignaal. Kabel, DVD, PC, HDMI wel...)

Kortom: Een goede Topicstart is een vereiste als je wil dat er goede reaqcties komen...

There is no place like 127.0.0.1

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 18:17
Dit is het nummer van philips: 0800 023 0076

Zij kunnen je vast verder helpen...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi Ron, welkom op GoT :) Zoals de posters boven mij al zeggen is het handig om wat meer informatie te geven. Wij hebben geen glazen bol en moeten dus afgaan op wat jij ons vertelt. Gebruik de tips die hierboven staan, vul je topicstart aan, en dan kunnen we eens kijken of we er wat mee kunnen :)

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:04

OMD

Waarschijnlijk is het scherm kaduuk. Heb ik al enkele keren meegemaakt.
Ambilight doet het wel maar beeld niet was altijd de klacht ( 7 keer meegemaakt. )

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 11:00
Ik wil je niet uitlachen hoor ;) maar je zegt:

- ik heb een klein (!) probleem
- het is een fijn ding 8)7

terwijl je een dure tv hebt gekocht die geen beeld toont!

ff serieus: geeft de tv ook geen beeld bij aansluiting van een dvd- of blu-rayspeler of heb je alleen de tvzenders geprobeerd?
Heb je een decoder voor digitale tv of probeer je de interne tuner te gebruiken?
Hoe heb je alles aangesloten?

Bel sowieso eerst de winkel waar je m hebt gekocht. (hopelijk is het iets kleins of stoms).

[ Voor 52% gewijzigd door Ferry34 op 28-09-2009 22:38 ]

Pagina: 1