Lezers,
Ik ben momenteel bezig een webrequest aan het uitvoeren op windows mobile 6 nu loop ik tegen het volgende probleem aan.
Het probleem is dat de webrequest een timeout krijgt op 1 of andere manier op welke url dan ook.
Ik dacht dat gooi ik er even een webbrowser in en kijken wat die doet, maar ook deze doet het niet.
Hieronder dus een stuk code van de webrequest:
Ik hoop dat iemand mij de oplossing kan bieden of me in iedergeval in de goede richting kan wijzen.
Ik ben momenteel bezig een webrequest aan het uitvoeren op windows mobile 6 nu loop ik tegen het volgende probleem aan.
Het probleem is dat de webrequest een timeout krijgt op 1 of andere manier op welke url dan ook.
Ik dacht dat gooi ik er even een webbrowser in en kijken wat die doet, maar ook deze doet het niet.
Hieronder dus een stuk code van de webrequest:
Visual Basic .NET: functions.vb
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Public Shared Function GetData(ByVal xmlUrl As String) As XmlDocument Dim req As HttpWebRequest = DirectCast(WebRequest.Create(xmlUrl), HttpWebRequest) req.UserAgent = "MSIE 7" Dim response As HttpWebResponse = DirectCast(req.GetResponse(), HttpWebResponse) Dim xmlDoc As New XmlDocument() xmlDoc.Load(response.GetResponseStream()) Return xmlDoc End Function |
Ik hoop dat iemand mij de oplossing kan bieden of me in iedergeval in de goede richting kan wijzen.