plattegrond maak software

Pagina: 1
Acties:
  • 449 views

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 13:05
Ik zoek software waarmee je een plattegrond kan maken aangezien ik een project heb dat ik een vluchtplattegrond moet maken. zat zelf te denken aan mischien visio of is er betere software ? de plattegronden zelf worden ingescand ik hoef alleen de vluchtpaden en brand blussers etc aan te geven.
liefst gratis software :X

Anoniem: 296829

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 23:26

GG85

.......

Heb dit ooit een keer in Visio gedaan (evaluatie downloaden). Ingescande plattegronden als achtergrond instellen en daar dan pictogrammen intekenen.
Met een beetje googelen heb ik toendertijd ook een set et pictogrammen van bijv brandblussers en nooduitgangen etc gevonden. Werkte perfect.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 07:00

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Tip zoek eens op 'NEN 8112' of de oudere variant 'NTA 8112'. Dan kun je in ieder geval achterhalen wat de regels precies zijn.

Dit soort dingen zijn met reden gestandariseerd. Al die kaartjes moeten er hetzelfde uitzien zodat iedereen die kaart ook daadwerkelijk snapt.

[ Voor 36% gewijzigd door sopsop op 24-09-2009 09:27 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik hoop dat je dit voor een schoolopdracht moet maken; want zelf een daadwerkelijk vluchtplan in Visio maken lijkt me niet slim; zoals sopsop ook al terecht aangeeft. Evenwel mis ik in dit topic nogal wat eigen inzet, zie ook Policy: Alle regels die op het forum gelden. In het vervolg mag je ook direct melden wat je allemaal zelf al hebt gedaan.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.