Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-11 20:19
Hallo allemaal,

Mijn vader had op zijn oude telefoon een ringtone die een melodie had als een liedje wat we vroeger op het schoo plein wel eens riepen/ schreeuwden, namelijk:

"Die zien we nooit meer terug, die zien we nooit meer terug". Hij heeft onlangs een nieuwe (tevens nokia) telefoon gekregen, waarop die melodie niet meer aanwezig is. Vanaf zijn oude opnemen geeft onvoldoende geluidskwaliteit, zelf maken weet ik niet precies hoe (er zijn wel midi programma's, maar ik ben niet zo goed met muziek/ toonhoogte etc.) en verzenden naar de nieuwe telefoon kan ook niet vanaf die oude.

Nu dus mijn vraag/ vragen:
- Weet iemand welk melodietje ik bedoel?
- Weet iemand wat de naam is van deze melodie? (er stond mij iets bij van "That's it", maar kan daar niets op vinden)
- Heeft iemand deze melodie, of weet iemand waar ik die kan krijgen?

Alvast bedankt voor het meedenken.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

1. pak de oude telefoon erbij
2. zoek de naam van de betreffende ringtone op
3. google it ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• jbdeiman
Switcherd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 00:39:
1. pak de oude telefoon erbij
2. zoek de naam van de betreffende ringtone op
3. google it ;)
1) Die oude telefoon is er niet meer en doet niets meer
2) De naam van de ringtone daar was al niet origineel, daarom ook het "volgens mij that's it".
3) Als ik de werkelijke naam wist had ik hem ws al wel gevonden, maar die weet ik dus niet en kan ik ook niet achterhalen.. :S (zou niemand weten die die telefoon nog heeft)

Overigens heb ik dus al wel gezocht op "that's it" in allerlei varianten, maar niet gevonden.

[ Voor 8% gewijzigd door jbdeiman op 24-09-2009 07:59 ]

• jbdeiman
Nu blijven er dus voor mij een paar opties over:

Heeft er iemand nog zo'n oude nokia liggen?
Weet iemand de naam van die toon?
Weet iemand wat de noten zijn voor die beltoon? (kan 'm evt. wel zelf namaken, vanuit noten lezen, maar kan 'm niet helemaal zelf maken)

Of is niet duidelijk welke beltoon ik bedoel?

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-11 21:33
Nou goed, wat voor telefoon had je pa dan? Wellicht dat een behulpzame tweaker met dezelfde telefoon even wil kijken wat de naam van de ringtone is.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

F-F-F-G-F-A-BES

Alstu :Y)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• jbdeiman
@Mr. Qips
Jah, sorry.. Hij gebruikt zijn telefoon voor zijn werk en is nogal verknocht aan die toon.. :S Kan ik ook niet wat aan doen.
Ik heb ook alleen beloofd dat ik zou proberen of ik daar iets voor kon regelen. Volgens mij was dat deuntje van een oude 3410 ofzo geloof ik.. (weet niet zeker, maar zo'n heel oud nokia'tje, geen kleurenscherm, heel simpel. 1 van de eerdere nokia mobieltjes.

@Hooglander1
Ik zal 't eens proberen in de composer.. Bedankt in elk geval.

Verwijderd

Kijk eens hier :

http://www.zedge.net/ring.../nokia-standard-ringtone/

Grote kans dat ie er tussen zit

Verwijderd

Ik kan me herinneren dat op een Nokia 3310 ook zo'n melodie zat, idd heette die 'That's it'

• jbdeiman
@Magneto II
Helaas, wel tussen lopen zoeken, maar neej hij kent de toon daar niet. (heb ze natuurlijk niet allemaal geluisterd, maar gezien GbLeeuw hieronder vermeld dat die toon inderdaad That's It heet, heb ik daarop gezocht)

@GbLeeuw
Super, dankje. Dan weet ik in elk geval dat die (bijna) niet te vinden is als download. Ik heb op "That's it" geprobeerd te zoeken, maar kan deze totaal niet vinden.
Wel jammer dit. Misschien moet vaders wat meer zijn deuntje wisselen, dan is het minder irritant wanneer een bepaald deuntje niet meer terug te vinden is.

Verwijderd

Hallo,
mijn man heeft net een nieuw mobieltje aangeschaft met bluetooth. Helaas zit er op zijn oude telefoon (nokia 3310) geen bluetooth, dus hij kan zijn melodietje van :"die zien we nooit meer terug" niet overzetten.
Hij had dit al 8 jaar en was er helemaal aan verknocht. Dit moet toch mogelijk zijn om het ergens vandaan te halen. Ik ga door met zoeken en lukt het mij, dan laat ik weer van mij horen.
Ik zal het proberen op te nemen vanaf het k-board.

• jbdeiman
@Margaretha
Ik zal eens kijken thuis, ik heb voor mijn vader het deuntje na proberen te maken en met gedeeltelijk succes. (het is 'm niet helemaal, maar lijkt er wel heel veel op. (midi bestand)
Kan je man de telefoon met bluetooth op de computer aansluiten? Dan kan hij het bestand zo inladen.

Wat voor mobieltje heeft je man nu aangeschaft dan?

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:32
Ik zag dit topic en ik heb de toon gevonden: kijk hier even

Je moet je daar wel even gratis aanmelden en je kan hem downloaden

[ Voor 56% gewijzigd door Megapaul op 09-10-2009 22:18 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Pagina: 1