Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste post.
Ik zit met het eerst volgende probleem mijn computer viel gisteren plots uit.
Zit nu met de melding dat hij aan geeft bootstart failed.
Ik heb er een recovery cd meegekregen zie hij gewoon wel en laad ie ook.
Maar als ik hem wil gaan recoveren geeft ie aan dat hij de partitie niet kan vinden.
Bij deze zou ik dan denken dat de partitie beschadigt is.
Maar wanneer ik de orginele windows vista cd wilt gaan installeren blijft het scherm zwart.
Ik zie wel dat hij de cd romt aan het lezen is maar doet verder niks na een tijdje.
Het is een orginele cd en moet gewoon werken want ik heb hem wel vaker gebruikt.
Daarna heb ik Ubuntu geprobeerd om te installeren en tot mijn verbazing lees hij de cd gewoon en
kom in de stallatie terecht. Heb ubuntu volledig geinstalleerd.
Alle drivers werken in ubuntu.
Ik zelf zou het geen probleem vinden om ubuntu erop te laten maar deze pc wordt vooral gebruikt door mijn moeder en broertje dus het is belangerijk dat ik vista weer erop pleur.
Heeft iemand misschien op een oplossing of wat tips voor me ?
Dit is mijn eerste post.
Ik zit met het eerst volgende probleem mijn computer viel gisteren plots uit.
Zit nu met de melding dat hij aan geeft bootstart failed.
Ik heb er een recovery cd meegekregen zie hij gewoon wel en laad ie ook.
Maar als ik hem wil gaan recoveren geeft ie aan dat hij de partitie niet kan vinden.
Bij deze zou ik dan denken dat de partitie beschadigt is.
Maar wanneer ik de orginele windows vista cd wilt gaan installeren blijft het scherm zwart.
Ik zie wel dat hij de cd romt aan het lezen is maar doet verder niks na een tijdje.
Het is een orginele cd en moet gewoon werken want ik heb hem wel vaker gebruikt.
Daarna heb ik Ubuntu geprobeerd om te installeren en tot mijn verbazing lees hij de cd gewoon en
kom in de stallatie terecht. Heb ubuntu volledig geinstalleerd.
Alle drivers werken in ubuntu.
Ik zelf zou het geen probleem vinden om ubuntu erop te laten maar deze pc wordt vooral gebruikt door mijn moeder en broertje dus het is belangerijk dat ik vista weer erop pleur.
Heeft iemand misschien op een oplossing of wat tips voor me ?