Toon posts:

Laptop erg traag, meer RAM geheugen nodig ??

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

Verwijderd

Topicstarter
TravelMate 5310 met Intel(R) Celeron(R) M CPU 520 @ 1.60GHz en 2 GB RAM geheugen met een 32-bit besturingssysteem is erg traag.
Wat moet ik doen ??
Wie helpt mij !!
BVD
CBRRACER :? :?

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Iets meer info is wel handig. Heeft ie altijd al traag gelopen, of is dit vanaf het éne op het andere moment gebeurd? Als het dat laatste is: heb je iets geinstalleerd/veranderd oid? Als het altijd zo was: koop een laptop met een snellere CPU :P

2GB geheugen is trouwens, voor alleen een besturingssysteem te runnen, ruim voldoende en daar ligt in ieder geval geen oplossing...

Welk besturingssysteem is het trouwens? (als het vista is is dat sowieso behoorlijk zwaar voor die CPU bijvoorbeeld) En wat is "erg traag"? Dat het allemaal wat minder soepel loopt en iets langer duurt dan op de gemiddelde pc of dat het onhandelbaar traag wordt/bijna stilstaat?

[ Voor 35% gewijzigd door bwerg op 23-09-2009 23:33 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst, welkom op GoT :)

Wat is traag? Zoek dat eerst eens uit. Kijk, mijn notebook is ook traag, maar dat komt gewoon omdat de hdd gaar is en een transferrate heeft van 3MB/s, niet omdat er niet genoeg geheugen inzit.

Zonder te weten waar je notebook traag is is er niets over te zeggen of het zinnig is er meer ram in te prikken. Zoek dus eerst uit waar de bottleneck zit en dan kun je op basis daarvan de upgrade bepalen.

Omdat we verwachten dat je deze dingen eerst zelf uitzoekt gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.