• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:31
Hoi,

Ik draai een CoD2 v.13 (Call of Duty 2) server thuis, en ik speel daar op met wat vrienden.

Nu heb je na elk potje een mooi overzicht wie er heeft gewonnen e.d.

Dit is wel geinig, maar ik wil dit graag van meerdere potjes zien, en later terug kunnen kijken op een webpaginaatje.

Iemand een idee hoe of waarmee ik dat kan doen?

[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 23-09-2009 22:48 ]

• ThinkPad
Schop!

Ik haal nu met nanospy.de de info op over m'n server (is hij online ja/nee, hoeveel spelers aanwezig, welke map draait er nu etc).

Maar het gaat mij puur om het eindoverzicht wat je na elk potje ziet. Ik wil dat over een langere periode kunnen uitsmeren, zodat ik kan zien wie in een heel jaar de beste speler is bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Kijk eens naar Statsgen:
http://www.statsgen.co.uk/
Doet alles wat je wilt en werkt vrij goed als je het eenmaal hebt ingesteld :)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Hmm die ziet er wel goed uit!

Vanmiddag maar even mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Oke die StatsGen heb ik getest, werkt opzich wel, maar het is net iets te brak voor mij. Als ik bijv. wat rondklik op de pagina's die hij heeft geconfigureerd, dan krijg ik soms ineens een 404 terug, omdat hij een bepaalde pagina niet kan vinden.

De output is wel aardig, maar de software zelf is echt brak geschreven.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

ThinkPadd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 18:17:
Oke die StatsGen heb ik getest, werkt opzich wel, maar het is net iets te brak voor mij. Als ik bijv. wat rondklik op de pagina's die hij heeft geconfigureerd, dan krijg ik soms ineens een 404 terug, omdat hij een bepaalde pagina niet kan vinden.

De output is wel aardig, maar de software zelf is echt brak geschreven.
Dat heeft de maken met de standaard templates die bij de laatst nieuwe versie zijn meegeleverd. De oudere versies werken wel perfect. Ziet er wel wat spartaanser uit, but does the job.
Oja, je kunt de template files ook zelf aanpassen, is gewoon simpele HTML...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb Statsgen 2 stable version gedownload. Dat is ook de enige die ik kan vinden op de site: http://www.statsgen.co.uk/index.php?page=download

(Of je moet de beta release bedoelen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Er is vandaag een nieuwe versie uitgekomen zie ik; 1.9.2
Probeer die eens, en probeer ook het MySQL Compatible template eens, ik heb die namelijk altijd draaiende gehad ipv de default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Jeeej hij doet het :D

Heb die laatste versie nu, en de MySQL Compatible template. Met de standaard template had ik last van ontbrekende plaatjes.

Hoe zorg ik nu dat StatsGen geregeld draait, zodat mijn stats geupdate blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
ThinkPadd schreef op maandag 28 september 2009 @ 00:00:

Help!

Hij werkt wel iets bij, m'n neef die laatst mee deed staat nu wel ergens bij Top Victims (van mij), maar kills e.d. van andere personen zijn nog niet bijgewerkt.

Waar moet je op klikken om nieuwe data uit de log te halen, en te uploaden? Gewoon op "Go" drukken zorgt wel voor inlogactiviteit van het programma op mijn FTP server programma, maar op de website staat nogsteeds bij "Last update" de datum toen ik het programma installeerde.

In m'n FTP Server log staat dat hij alleen "customvalues.txt" heeft geupload.

Onderin Statsgen staat wel "Logfile processing: 06:23:58" en dat loopt af, net als een klok

maar hij is toch geen 6 uur bezig om het te updaten!!?

[ Voor 15% gewijzigd door ThinkPad op 06-10-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

ThinkPadd schreef op maandag 28 september 2009 @ 00:00:
Jeeej hij doet het :D

Heb die laatste versie nu, en de MySQL Compatible template. Met de standaard template had ik last van ontbrekende plaatjes.

Gelukkig, zei ik toch ;)
Je kunt in XP een task aanmaken dat ie statsgen elke x minuten laat runnen, maar volgens mij zit die functie ook al ingebouwd in een van de laatste versies van statsgen
Zie ook: http://www.statsgen.co.uk/menu_edit_schedule.html
ThinkPadd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:21:
[...]

Onderin Statsgen staat wel "Logfile processing: 06:23:58" en dat loopt af, net als een klok

maar hij is toch geen 6 uur bezig om het te updaten!!?
Nee, dat betekend dat hij over 06:23:58 weer het logfile gaat analyseren en je site updaten als het goed is.

Tip: Lees ook eens de online help sectie:
http://www.statsgen.co.uk/help/introduction.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb nog even wat gezocht op Google, en kwam nog meer programma's tegen die zulke output kunnen genereren. Ik laat StatsGen wel voor wat het is, het is me net iets te brak geschreven.

Alternatieven die ik heb gevonden:
  • VSP
  • Ultrastats
  • MOHStats (ondanks dat de naam anders doet vermoeden kan deze ook gebruikt worden met CoD2)
  • ServerStats
  • XLRStats for BigBrotherBot
Je moet bij de meeste wel een PHP en MySQL installatie hebben, maar aangezien ik dat al heb, is dat geen probleem. En anders heb je het ook zo opgezet mbv XAMPP o.i.d. :)

Ik kijk nog even welke mij het beste past, iig bedankt (Freekers :) )
Pagina: 1