In Mei 2008 heb ik een Apple iMac aangeschafd en heb nu enkele problemen met de computer met name het niet consistent functioneren van de dvd-brander en probleem met de hardeschijf van de computer. De hardeschijf van de computer geeft namelijk problemen om de haverklap willen programma's als Timemachine en iPhoto geen bestanden kopiëren wegens problemen met de schijf. Het lijkt dus er op dat de hardeschijf nagenoeg ten dode opgeschreven is. Nu heb ik over deze problemen gebeld met AppleCare met knikkende knieën en deze willen mij niet helpen met dit probleem omdat de garantietermijn verstreken is. Nu leek mij het normaal dat een hardeschijf en dvd-brander langer moet kunnen meegaan dan iets 16 maanden. Ik heb dit ook gezegd tegen de persoon aan de telefoon alleen deze was het hier niet mee eens.
Iemand enig idee hoe het zit met de garantietermijn zulke onderdelen van een computer ? Ik zou denken dat een dvd-brander en hardeschijf wel 3-5 jaar mee moet kunnen gaan.
(En ja, ik heb weer eens problemen met Apple, het is dat je OSX niet los kan kopen
)
Iemand enig idee hoe het zit met de garantietermijn zulke onderdelen van een computer ? Ik zou denken dat een dvd-brander en hardeschijf wel 3-5 jaar mee moet kunnen gaan.
(En ja, ik heb weer eens problemen met Apple, het is dat je OSX niet los kan kopen