Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[word 2007] Kolom problemen *

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

• Daan5000
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik moet voor school een portret maken van iemand. Dat is zo een volledige beschrijving zoals je in een tijdschrift vind.

De stijl van u pagina moet dan in 3 kolommen zijn en een kader daarrond. Dat moet allemaal op 1 pagina gaan, maar het probleem is dat er altijd een tweede pagina komt, waar niets op staat en krijg deze niet verwijdert. Kan iemand helpen ?

Alvast bedankt.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 14:59
Het lijkt me handig om iig te vermelden met welke software je werkt. En heb je van die software al eens in de Help functie gekeken?

Zie ook Officesuites en -software - Beleid met handige tips voor het beginnen van een topic.

[ Voor 33% gewijzigd door urk_forever op 23-09-2009 21:12 ]

Hail to the king baby!

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:26
InDesign?
Zit het vinkje bij 'Facing pages' uit bij je Document Settings. Geen InDesign: wat dan wel? :)

• Daan5000
_Teq_ schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:13:
InDesign?
Zit het vinkje bij 'Facing pages' uit bij je Document Settings. Geen InDesign: wat dan wel? :)
Office 2007

• Daan5000
urk_forever schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:10:
Het lijkt me handig om iig te vermelden met welke software je werkt. En heb je van die software al eens in de Help functie gekeken?

Zie ook Officesuites en -software - Beleid met handige tips voor het beginnen van een topic.
office 2007, sorry ik dacht dat 'officesuites' alleen over microsoft office ging

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Daan5000 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:18:
[...]

office 2007, sorry ik dacht dat 'officesuites' alleen over microsoft office ging
En office 2007 is niet van Microsoft? Daarnaast gaat 'officesuites' trouwens inderdaad niet alleen over MS Office maar dat terzijde.

[ Voor 16% gewijzigd door Dick op 23-09-2009 21:20 ]

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 14:59
Office 2007 bevat onder andere Word, Excel, Powerpoint, Outlook OneNote etc. Over welk pakket heb je het precies?

Hail to the king baby!

• Daan5000
kingrichard47 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:19:
[...]

En office 2007 is niet van Microsoft? Daarnaast gaat 'officesuites' trouwens inderdaad niet alleen over MS Office maar dat terzijde.
Leuk, ik weet zelf ook dat office van Microsoft is maar, ik zoek een oplossing voor de overbodige tweede pagina, niet de producent van office.

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
ik veronderstel dat je in Word aan het werken bent?
Laat dat 2de lege blad gewoon staan?
Print je bestand uit, je kan het 2de blad toch gewoon terug in de printerlade leggen ofzo?

Streaming History

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daan5000 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:29:
Leuk, ik weet zelf ook dat office van Microsoft is maar, ik zoek een oplossing voor de overbodige tweede pagina, niet de producent van office.
Als je hulp zoekt, kun je je beter wat prettiger gedragen. Jij hebt haast, jij hebt een probleem, dus jij moet moeite doen je probleem correct en volledig te beschrijven. Een van de dingen is dat je in de topictitel het programma en de versie neerzet.

Als je nou eens begint met het opzoeken wat voor sectie-eindes je gebruikt? Als je nu eens weergeeft wat je precies doet, en eventueel voor voorbeeldbestand op het web zet? Dat zou nuttig zijn, ipv je tekst hierboven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Daan5000
gambieter schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:33:
[...]

Als je hulp zoekt, kun je je beter wat prettiger gedragen. Jij hebt haast, jij hebt een probleem, dus jij moet moeite doen je probleem correct en volledig te beschrijven. Een van de dingen is dat je in de topictitel het programma en de versie neerzet.

Als je nou eens begint met het opzoeken wat voor sectie-eindes je gebruikt? Als je nu eens weergeeft wat je precies doet, en eventueel voor voorbeeldbestand op het web zet? Dat zou nuttig zijn, ipv je tekst hierboven.
Ja, sorry van mijn gedrag, maar kheb stress =s Nu kan ik eindelijk aan wiskunde beginnen :+
Heb document zo doorgestuurd, moest voor 10 uur in zijn mailbox liggen.
Tog bedankt voor de hulp =)

Verwijderd

je bent er in geslaagd in het juist subforum te posten, maar daar houdt het bij op. een minimum aan eigen inzet is wel vereist om een topic hier gaande te kunnen houden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.