'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Wat heb je al gegoogled? Laat ons eens wat meer weten, Tweakers is geen vraagbaak. Maar een discussieforumSwitcherd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:39:
Beste tweakers,
Ik wil hier een systeem de update van '03 naar '07 geven.
Ik ben alleen bang dat ik al de in outlook opgeslagen mails mee zullen verhuizen.
Gezien de importantie van deze mails zou ik hier graag uitsluitsel over krijgen.
Alvast bedankt,
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Diverse zoekopdrachten gebruikt zoals bv "outlook update mail verlies" maar kon hier geen geschikte link vinden waar ik mijn informatie vandaan kon plukken
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
vorige week zelf nog gedaan van 2003 naar 2007 en alle instellingen neemt outlook over mits je maar kiest voor upgrade.
24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!
Exporteren > updaten > importeren?
Is volgens mij geen enkel probleem. En mocht het niet lukken dan het je altijd nog het geëxporteerde PST bestand wat je altijd nog in 2003 kunt openen.
Is volgens mij geen enkel probleem. En mocht het niet lukken dan het je altijd nog het geëxporteerde PST bestand wat je altijd nog in 2003 kunt openen.
Thx piems...
Mails e.d. zijn inderdaad netjes over genomen.
topic kan een slotje krijgen
Mails e.d. zijn inderdaad netjes over genomen.
topic kan een slotje krijgen
Pagina: 1