Voor mijn Iphone heb ik in-ear oordopjes aangeschaft van apple (inclusief vollumeregeling, klikker en microfoon) Zondag voor het eerst wezen hardlopen met de shuffle en na 20 meter begint het vollume uit zichzelf te schommelen van hard naar zacht. De vollume knoppen van de headset werkten niet meer en na een tijdje bleef het vollume erg zacht. Ik kan de klikker niet meer gebruiken om van nummer te wisselen, de shuffle reageert nergens meer op.
Wanneer ik mijn Iphone op de motor gebruik gebeurt het vaak dat de voice command geactiveerd wordt. Alsof er een soort kortsluiting in de headset optreed. Ik heb een paar dagen geen gebruik van de headset kunnen maken omdat de microfoon het niet meer deed, nadat continu stemcommando werd geactiveerd. Dit was na een tijdje weer vanzelf opgelost.
Nu ik de controle unit in mijn helm stop komt het probleem niet meer voor.. Ik kan nu echter de Iphone niet meer bedienen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Wanneer ik mijn Iphone op de motor gebruik gebeurt het vaak dat de voice command geactiveerd wordt. Alsof er een soort kortsluiting in de headset optreed. Ik heb een paar dagen geen gebruik van de headset kunnen maken omdat de microfoon het niet meer deed, nadat continu stemcommando werd geactiveerd. Dit was na een tijdje weer vanzelf opgelost.
Nu ik de controle unit in mijn helm stop komt het probleem niet meer voor.. Ik kan nu echter de Iphone niet meer bedienen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Sign of my Time