[Shuffle/Iphone of in-ear Headset]

Pagina: 1
Acties:

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Voor mijn Iphone heb ik in-ear oordopjes aangeschaft van apple (inclusief vollumeregeling, klikker en microfoon) Zondag voor het eerst wezen hardlopen met de shuffle en na 20 meter begint het vollume uit zichzelf te schommelen van hard naar zacht. De vollume knoppen van de headset werkten niet meer en na een tijdje bleef het vollume erg zacht. Ik kan de klikker niet meer gebruiken om van nummer te wisselen, de shuffle reageert nergens meer op.

Wanneer ik mijn Iphone op de motor gebruik gebeurt het vaak dat de voice command geactiveerd wordt. Alsof er een soort kortsluiting in de headset optreed. Ik heb een paar dagen geen gebruik van de headset kunnen maken omdat de microfoon het niet meer deed, nadat continu stemcommando werd geactiveerd. Dit was na een tijdje weer vanzelf opgelost.
Nu ik de controle unit in mijn helm stop komt het probleem niet meer voor.. Ik kan nu echter de Iphone niet meer bedienen.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm ja... ik ook... Ik heb een 3GS en (nog) gewone apple oordopjes. Maar inderdaad ik heb een tijdje gehad dat wanneer ik mijn oortjes eruit trok, hij oversprong op voicecommand. Ook dat ik het volume niet meer kon aanpassen in mijn ipod met de slider, maar wel via de remote op de kabel van mijn oortjes. Ik kon die oplossen door dubbelklik op de homebutton, snelkoppeling naar ipod, en dan krijg je zo een popup, daar op pauze drukken.
Maar gelukkig heb ik hier allemaal al heel lang geen problemen meer mee! Kheb wel meer shit gehad in het begin, maar na de OS updates doet ie het gelukkig zonder kuren te vertonen.

Hoop dat je er wat aan hebt. ;)