[.NET] Bestaande Designer aanroepen vanuit Smart Tag method

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:00
Ik ben al een tijdje aan het proberen om de StatusBarPanel Collection Editor aan te roepen vanuit een Smart Tag link. Deze Smart Tag heb ik gebouwd op mijn eigen StatusBarPanel (laat een selectie toe van welke panelen getoond moeten worden, via deze collection editor wil ik dan de volgorde van de Panels bepalen).

Het probleem is nu dat ik geen idee heb hoe ik deze bestaande Collection Editor kan aanroepen vanuit de DesignerActionMethodItem klasse.

Visual Basic:
1
items.Add(New DesignerActionMethodItem(Me, "Panels", "Edit panels", "Appearance", "Edit the panels", True))

Bovenstaande code werkt niet aangezien hij blijkbaar niet weet dat hij de StatusBarPanel Collection Editor moet openen.

Ik heb al geprobeerd om de EditorService en EditorServiceContext vanuit het .NET framework te kopiëren en het te doen zoals het bijvoorbeeld bij het aanpassen van de Treenodes in de Treeview gebeurt, maar zonder succes.

Heeft iemand tips hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Everything is possible if you really want it.

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:00
Een voorbeeld van hoe je zo'n smart tag maakt vind je op de volgende blog: http://amrelsehemy.net/po...t-12-Adding-SmartTag.aspx Jammer genoeg bespreekt geen enkele blog/documentatie het linken naar een bestaande Collection Editor. Is hetgene dat ik wil doen onmogelijk of wordt het nooit gebruikt?

Everything is possible if you really want it.