Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Van Pdf Naar .txt .doc .wrd of whatever

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dit soort tekens wanneer ik tracht tekst van pdf naar een textbestandsformaat te kopieeren.

ik krijg dan dit: ____________

Ik heb geprobeerd:

-in adobe bestand opslaan als txt bestand
-Nitro installeren (geeft aan niet te kunnen werken a.d.h.v. mijn systeemeisen, erg raar)
-tekst te kopieren en plakken naar word/wordpad/kladblok
-updaten van adobe

Zelf heb ik het idee dat het weinig met adobe noch met word te maken heeft..
Ik zelf denk dat het een bepaalde encondig instelling is van windows..
Kan iemand mij verder helpen?

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kan je niet gebruik maken van een van de velen online "omzet" websites. Dat je bijvoorbeeld de pdf upload, en de website/server er een .doc van maakt die jij vervolgens weer download. En zeker uit een .doc document zou je de text gewoon goed moeten kunnen kopieren (desnoods eerst alle opmaak uitzetten)
Als je zelfs geen tekst uit een word document kan kopieren dan zou ik zeggen dat er op jouw systeem mis is.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:08

ralpje

Deugpopje

http://lmgtfy.com/?q=convert+pdf+word ?
In ieder geval, een pdf bestand is juist bedoeld om niet uit te kunnen kopiëren. Zie het als een soort beveiliging. Maar met sommige tooltjes moet het wel lukken :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem gevonden:

via: file - properties - Fonts van adobe is de volgende instelling!

nu nog de vraag hoe ik dit moet aanpassen

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2595/3947647838_77f0a4ce45.jpg

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 13:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:47:
[...]

Dank voor je reactie, maar voorheen kon het altijd wel! Dus voordat ik uren ga zoeken op internet, kan iemand mij misschien aangeven of het een bepaalde instelling is.
dan is het document beveiligd, print de PDF naar een andere PDF printer en de security is weg ;)

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-11 14:19

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:47:
Ik heb het probleem gevonden:

via: file - properties - Fonts van adobe is de volgende instelling!

nu nog de vraag hoe ik dit moet aanpassen

[afbeelding]
Wat voor probleem zie jij hier in? Volgens mij is alles ok.

Even wat achtergrond over PDF:

Een PDF bestand bevat alle informatie vaak 2 keer. 1 keer als rauwe tekst, en 1 keer als plaatje.
Normaal gesproken bekijk je het plaatje. Als je iets wil copy/pasten dan zoekt hij het stukje rauwe tekst uit dat hoort bij het stukje van het plaatje dat je hebt geselecteerd.
Het is theoretisch mogelijk dat de tekst versie iets anders bevat dat het plaatje. Aangezien meerdere tools hetzelfde probleem hebben zou dat wel eens aan de hand kunnen zijn.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Pagina: 1