SixAxis PS3 controller op Windows 7 werkend te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Ik wil mijn PS3 controller ook gaan gebruiken voor op mijn pc. Ik heb ook een X360 controller maar daarvan is de vierpuntdruktoets aardig gaar aan het worden.

Als ik mijn SixAxis nu verbind met mijn pc dan wordt deze wel herkend maar de lampjes bovenop de controller gaan allemaal knipperen. Hij is dan dus gewoon aan het opladen, na verloop van tijd gaan na het opladen de lampjes uit.

Ik kan de controller ook niet configureren want als ik een aantal buttons indruk dan reageert hij helemaal niet?
Vorige maand heb ik dit ook al een keer geprobeerd aan de praat te krijgen maar dat is toen op een fiasco uitgelopen: Ik moest toen volgens een of ander forum een progje downloaden en installeren, na de installatie deden al mijn USB poorten het niet meer dus daar zit ik ook niet op te wachten.

Ik draai Windows 7 32 Ultimate.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:33

Maxow

Hidden Sound System

Je zit een beetje met het verhaal dat de drivers digitaal gesignd moeten zijn en zo.. Ik geef je de meeste kans met winds3. Helaas kost die wel geld, maar voor zover ik heb gezien is het wel de mooiste oplossing.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 16:14

PromoX

Flying solo

Omdat het een probleem betreft tikje van HSA naar SPV.

And I'm the only one and I walk alone.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Maxow schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:42:
Je zit een beetje met het verhaal dat de drivers digitaal gesignd moeten zijn en zo.. Ik geef je de meeste kans met winds3. Helaas kost die wel geld, maar voor zover ik heb gezien is het wel de mooiste oplossing.
Dit gaat om een draadloze optie met een bluetooth adapter erbij. Ik was in ieder geval niet van plan om er geld voor neer te gaan leggen. Ik vind het ook prima om met een usb kabel aan mijn controller te spelen en dit zou mijns inziens ook gewoon moeten lukken?

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Het kan wel, ik doe het zelf vaak genoeg. Ik ben helaas vergeten hoe het precies inelkaar zit. Ik denk dat googelen op 'sixaxis windows' wel wat oplevert. Ik kan je helaas atm niet verder helpen, ik zit nou op mijn werk.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:28

Convoy

g44p

Pagina: 1