antagonist, 1eurohost, host2go, webreus, mijnhostpartner?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.681 views

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Nadat ik een x aantal problemen ondervond met mijn huidige hosting provider Sity.nl heb ik besloten te verhuizen. Dataverkeer dat ik genereer konden ze niet verwerken en daarom gooide ze mijn site offline, zonder overleg. Een backup aanvraag, omdat ik in de database records heb verwijderd op hun verzoek, heeft meer dan 2 maanden geduurd, na 2 maandan nog niks mogen ontvangen en dus alles handmatig opgelost! Telefonisch een paar keer gevraagd om uitleg en nooit contact met me opgenomen. Nu had ik er genoeg van! :)

Dus wil ik al mijn sites en die van klanten en kennissen verhuizen, maar voordat dat gebeurd wil ik eerst op de hoogte zijn van de service die ze bieden. Wat zijn jullie ervaringen? Wat kun je me aanraden? Nu ben ik jaarlijks een bedrag kwijt van 25 euro met 500MB ruimte

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Beste Daivonex, welkom op tweakers.net

Indien je een bericht gepost hebt, kun je deze wijzigen met het edit knupske Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif

Goedkope hosting is niet voor niets goedkoop (kwalitatief minder??)
- hosting in VS ipv in nld?
- minder/geen backups?
- gegarandeerde uptime? - wat zijn consequenties als niet up is?
- SLA afspraken etc.

Ik heb goede ervaring met user boudewijn DM! }) in het verleden heb ik vaak zaken gedaan bij http://www.your-webhost.nl/

tevens heeft tweakers een zoek functie; als die al werkt, vind je best veel info hierover

//edit - offtopic
fuck hey user id; 319294 - voel me ineens oud O-)

[ Voor 80% gewijzigd door himlims_ op 23-09-2009 12:21 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik heb al jaren een pakketje bij antagonist, nooit problemen mee gehad. Doe er niet heel veel mee, maar zo nu en dan wat gepruts, dus ik kan geen uitgebreide info geven.

Overigens zijn er genoeg vergelijkingswebsites te vinden, waarom kijk je daar niet even? Dat lijkt me namelijk een beter en completer beeld geven dan een paar replies hier ;)

Rail Away!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Ik heb al iets van 3 of 4 jaar webhosting bij Antagonist en ik ben er tevreden over, ook al doe ik er niet zo heel veel mee. In de tussentijd heb ik het ook al aan een berg andere mensen aangeraden en daarvan heb ik ook nog nooit echt klachten gehoord dat het ze tegenviel, sterker nog, eigenlijk alleen maar positieve geluiden gehoord.

Voor professioneel gebruik is het misschien wel verstandig om ook verder te kijken natuurlijk, maar voor hobby gebruik zou ik Antagonist zo aanraden :)

The devil is in the details.

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08 12:46
Ik heb goede ervaringen met antagonist, geen downtime (althans, niet gemerkt). Ook de snelheid en datalimiet is erg prettig. Downloaden van eigen website gaat gewoon snel, op het moment dat ik bij antagonist mijn website gehost had, had ik een 10MBit verbinding, en downloadde ook met 1.25-1.5MByte/s

Verwijderd

Topicstarter
Mad Marty schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:14:
Ik heb al jaren een pakketje bij antagonist, nooit problemen mee gehad. Doe er niet heel veel mee, maar zo nu en dan wat gepruts, dus ik kan geen uitgebreide info geven.

Overigens zijn er genoeg vergelijkingswebsites te vinden, waarom kijk je daar niet even? Dat lijkt me namelijk een beter en completer beeld geven dan een paar replies hier ;)
Ja kijk daar heb ik voor gekeken maar wat me opviel is dat een provider zichzelf moet aanmelden, dus kan zijn dat de beste er dan niet tussen staat. En wie zegt dat deze onafhankelijk zijn? Das de drempel bij mij...

Nee ik in eerste instantie ook niet bij Sity.nl. Maar zoals je al zegt "Doe er niet heel veel mee, maar zo nu en dan wat gepruts", zo was dat bij mij in het begin ook. Maar wanneer je dataverkeer genereer wordt dat ineens anders :)

EDIT: En ow ja, bij teveel dataverkeer gooide hun het op een SPAMMER... Dus gebrek aan kennis van hun kant was er ook nog eens!

[ Voor 19% gewijzigd door een moderator op 29-09-2009 02:00 . Reden: Zo moet het dus wel. ]

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik ben ook een tijdje klant geweest bij Antagonist, dat is me prima bevallen, daarvoor gebruikte ik hosting2go, daar zijn mijn ervaringen minder mee. Omdat ik tegenwoordig bijna niks meer met mijn website doe heb ik de gok gewaagd en ben ik naar justhost.com gegaan. Ik verwachtte er heel weinig van, maar het bevalt eigenlijk heel goed, unlimited traffic, unlimited space, en de service is echt geweldig, 24/7 live chat, en voor de uitgebreidere vragen email support met antwoord binnen 2 uur. Het mooiste is de prijs, zorg dat je australia als land selecteert en zoek een 50% off coupon op, op die manier betaal je niet 120 euro voor 2 jaar, maar 60 australian dollar = 35 euro!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:51
Ook ik heb goede ervaringen met Antagonist. Nog geen problemen gehad met de hosting. Ik draai er zonder problemen een Joomla! 1.5 site op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:52

IEF

Why so serious?

Een discussie over verschillende hostingproviders is prima, maar laat het niet uitlopen op een 'watmoetiknemen?'-topic. Stel eerst zelf eisen, wat moet het precies allemaal doen?

En ga aan de hand daarvan bespreken wat je opties zijn.

Verder graag, zoals vriendelijk vermeld, de EDIT knop gebruiken indien je binnen 24 uur weer een bericht post. Met een nieuwe reply kick je je eigen topic binnen 24 uur, en dat wordt niet op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:30
Ik draai bij stone-is.be mijn foto gallerij / blog. Zit daar ondertussen al 2 jaar en heb eigenlijk 0 van klachten. Altijd stabiel, snel en vriendelijke support. Als je een hogere SLA neemt, heb je toegang tot het 0800 nummer.

Rekening houden dat ik een shared omgeving afneem bij hun en op zondag, meestal meer dan 1000 unieke bezoekers trek en dat iedere zondag, ben ik enorm tevreden, want zij hebben er nog nooit over geklaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 17:49
Toevallig staat in je lijstje Webreus en daar heb ik al ruim 6 jaar goede ervaringen mee. Je kunt vragen stellen via de telefoon maar ik doe het meestal per e-mail en ik heb altijd binnen 24 uur een antwoord en vaak zelfs in het weekend. Ik heb er momenteel 6 domeinnamen en 3 sites draaien en ik vind het een super host voor mijn eenvoudige behoeften. Binnenkort verhuis ik een domeinnaam met 250K+ bezoekers per jaar naar Webreus vanwege het vertrouwen wat ik in hen heb.
En de downtime is volgens mij ook ok want daar heb ik nooit last van gehad.

Zo te horen heb je niet al te veel eisen gezien je jaarlijkse bedrag (€25) voor meerdere klanten dus ik denk dat Webreus makkelijk aan je verwachtingen kan voldoen. Bel anders even naar ze. Erg vriendelijke kerels daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:42
Kijk ook eens bij http://www.neostrada.nl en http://www.versio.nl - lekker goedkoop...
Zit zelf bij Neostrada, en ben zeer tevreden....

EDIT: handige sites zijn (vind ik) verder: http://www.ispgids.com en http://www.webhosters.nl

[ Voor 26% gewijzigd door theblindman op 29-09-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

Ik weet niet of je probleem al opgelost is, heb geen zin om alles te lezen.
Ik raad je af 1eurohosting te gebruiken.
Op zich werk die wel redelijk maar als je een site maakt met database waar je dikwijls gebruik van moet maken ga je wel enkele keren problemen hebben.
En het reageren op contact formulieren voor bv technische support zijn ze ook niet al te snel.

Just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 15:39
Ik heb iets van 4 websites bij Antagonist, en die doen het prima.
Ik ben er iig erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Zelf heb ik tot vorig jaar 2 bij Antagonist gezet. Prima tent. Maar ik had meer opslag nodig dus ben ik gaan verhuizen.

En over enkele maanden ga ik daar weer heen want een professionele hosting waar ik 4x zoveel betaal heb ik in 3 maand tijd meer downtime gehad dan 2 jaar antagonist.

Voor Antagonist had ik bij webreus gezeten maar die waren rond de avonduren regelmatig offline weet niet of dat na enkele jaren verholpen is.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30

TFHfony

Professional Weirdo

TS heeft al 2 weken niet meer gepost in dit topic, dus :)
En zolang hij niet aangeeft wat zijn eisen zijn qua hosting (ruimte, traffic, O/S, scripts, PHP, MySQL, etc..) valt er niet echt een goed advies te geven, behalve dan dat goedkoop meestal duurkoop is...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben ook goed te spreken over Antagonist, ze hebben een zeer leuk pakket (3 gb diskruimte, 60 gb dataverkeer, backups, goede service etc.) voor 24 euro per jaar. Zie ook de positieve reviews op WebHosters.nl, sowieso vind je daar ook vast wel informatie over de andere hosters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoaHong
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-12-2024
probeer eens:www.disney.com

1 domein gratis;
7.5TB aan dataverkeer;
onbeperkt email adressen;
onbeperkt ftp accounts;
1000 MySQL databases;
750GB aan opslag;
en dat voor EU 6,35,- per maand.

echt een proberen waard!

[ Voor 13% gewijzigd door Equator op 17-03-2010 13:32 . Reden: Referral verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07

mace

Sapere Aude

En waarom denk je dat een topic van 5 maanden oud nog op deze info zit te wachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Omdat hij alle topics aan het kicken is. Een host die spamt zou ik nooit nemen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

:w
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.