.
[ Voor 106% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:07 ]
[ Voor 106% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:07 ]
[ Voor 34% gewijzigd door himlims_ op 23-09-2009 12:24 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
*zucht*. Ik verbaas me iedere keer weer over het feit hoe mensen toch aan die onzin komen?Binnetie schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:16:
Als je verlengt, gaat je verlenging in op de eerste dag nadat je huidige contract verlopen is. Ook eventuele extra diensten (zoals Eindeloos Online) gaan dan in.
Dat hoeft niet per definitie de maximum korting te zijn, verschilt namelijk per abonnement/klant.himlims_ schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:25:
wil je persee bij kpn blijven, en wel de maximum korting? dan moet jij je nummer eerst na prepaid zetten, en daarna terug porteren naar kpn
[ Voor 12% gewijzigd door jelle. op 23-09-2009 13:59 ]
[ Voor 46% gewijzigd door himlims_ op 23-09-2009 14:08 ]
Een beetje jammer dat Jelle. het wel goed heeft. Hij werkt namelijk in een telefoonzaak en ik zelf ook. Bij KPN krijg je een retentiecode (een zogeheten klantwaardering), dit gaat van A tot F en hangt samen met hoeveel je tot nu toe over je over je bundel hebt gezeten. Als je retentiecode A hebt, zit je nooit over de bundel heen en bij F juist heel vaak. Per aanbieding kan verschillen of je bij een overstap goedkoper uit bent dan bij een verlenging van een huidig contract, dit hangt samen met de retentiecode die je hebt en de aanbieding voor het desbetreffende toestel.himlims_ schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:01:
@jelle.; de kortinstructuur die kpn hanthaafd kan hoger uitvallen > maar dan naai je jezelf een oor aan.
Ik heb 6 jr van die mobieltjes verkocht, ik weet dondersgoed hoe die markt in elkaar steekt.
Wedden dat er altijd een beter aanbieding te vinden is dan verlengen? Tenzij je > 300euro belt in de maand.
Binnetie in "[Hi] Contract verlengen"
@jelle.;dat klopt wel; een verlenging gaat pas lopen na verstrijken van contract termijn. Tenzij je daar zelf om vraagt of het eerder kan (internet enzo) ... mits het in voordeel is van de KPN
Enige uitzondering op die regel is/was Orange, maar dat is overgenomen door t-mobile, dus gaat niet meer op. Vodafone doet het ook, mits aangevraagd bij de retail service (per fax)
weet niet waar jij al jouw informatie vandaag hebt, maar klopt niet
Blijf vooral lekker doen alsof je het beter weet en mensen verkeerde informatie verschaffen jahimlims_ schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:01:
weet niet waar jij al jouw informatie vandaag hebt, maar klopt niet
Nee hoor, ik zeg precies hetzelfde als brrrt. En aangezien ik deze situaties (zoals topicstarter heeft) wekelijks meemaak kan ik je wel vertellen dat ons verhaal klopthimlims_ schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:02:
toch vreemd dat 3 man met telcom ervaring allemaal ander verhaaltje hebben
Het ligt eraan wanneer je in een telecomzaak hebt gewerkt. Als 't langer dan een jaar geleden is, kunnen de regels al heel veel veranderd zijn. KPN Hi werkte voorheen namelijk niet met een retentiecode, al wel sinds ik in een telecomzaak werk, maar bij mijn vorige verlenging nog niet...himlims_ schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:02:
toch vreemd dat 3 man met telcom ervaring allemaal ander verhaaltje hebben
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq