Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment verkrijg ik mijn energie van Essent, dit contract loopt tot 01 januari 2009.
Op 27 november 2009 krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis en ben van plan om van de diensten van Greenchoice gebruik te maken. Aangezien er nog het een en ander verbouwt wordt zal het pas december/begin januari zijn voordat ik daarin trek.

Hoe moet ik dit nu regelen? Essent opzeggen m.b.t. de datum dat ik er daadwerkelijk uit ga? En Greenchoice aanvragen met als datum 27 november 2009 en natuurlijk het nieuwe adres?

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Houd rekening met wat overlap. Je betaalt dan weliswaar dubbel, maar je hebt iig stroom.

Maar omdat je moet klussen is stroom wel handig. Ik zou gewoon per 27-11-2009 Greenchoice aanvragen. Ik zal dan wel zorgen vóór 1-1-2010 in je nieuwe huis getrokken te zijn. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met Essent (wel zorgen dat het contract niet wordt verlengd!). Mocht je pas in januari willen verhuizen, dan moet je het contract van Essent wel verlengen, en dat kan je denk ik niet doen voor een paar weken.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gewoon voor twee adressen stroom hebben zolang je nog in je oude huis woont? :?

Je oude adres dus opzeggen per datum dat je daar vertrekt.

[ Voor 47% gewijzigd door Gunner op 23-09-2009 11:26 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• VincentH
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08
Dat is inderdaad hoe je het moet doen. Je moet in je nieuwe huis een leverancier hebben vanaf de overdracht. Als je niets regelt neemt Enexis wel contact met je op dat je een leverancier moet nemen, omdat ze je anders afsluiten.

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP