Ik heb hier een sbs 2003 domein waar een aantal notebook gebruikers op werken. Nu heb ik op die notebooks ingesteld dat de mijn documenten folder is verplaatst naar h:\mijn documenten. H wordt aangekoppeld vanuit het user account in active directory. Deze map is dan weer offline beschikbaar gemaakt voor de gebruiker aangezien zij wel bij hun documenten moeten kunnen als zij in het buitenland zitten.
Dit levert regelmatig het volgende probleem op. 1 De verplaatste mijn documenten folder wordt gereset naar c:\documents and settings\enz. Gewoon naar windows default dus.
2 de offline folders map raakt corrupt.
Alle gebruikers hebben Windows XP pro SP3 met de laatste updates op hun notebooks. De server is dus een Windows 2003 SBS versie
Zijn er andere, misschien betere manieren om dit voor elkaar te krijgen? Zo ja, hoe?
Dit levert regelmatig het volgende probleem op. 1 De verplaatste mijn documenten folder wordt gereset naar c:\documents and settings\enz. Gewoon naar windows default dus.
2 de offline folders map raakt corrupt.
Alle gebruikers hebben Windows XP pro SP3 met de laatste updates op hun notebooks. De server is dus een Windows 2003 SBS versie
Zijn er andere, misschien betere manieren om dit voor elkaar te krijgen? Zo ja, hoe?