Toon posts:

Samsung H360P aansluiten op home cinema set en TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal
ik zit met een probleem
ik wil alle geluid van mijn apparatuur via de dolby seround hebben
ik heb nu wel beeld maar geen geluid
ik heb een samsung dcb h 360 p receiver
die wil ik aansluiten op een jvc th a 10 r home cinema set
op mijn tv jvc dynapix hd
nu heb ik het aangesloten dmv
optical digital audio connextion kabel en hdmi connextion kabel
maar snap er helemaal nix van hoe alle kabels precies moeten lopen en of je ook alles op 1 extren hebt moeten staan?
ik hoor graag wat advies van iemand

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01 09:24
Heeft je home cinema set hdmi in en uitgangen? Heeft je TV hdmi ingangen?

[ Voor 22% gewijzigd door ewf2003 op 23-09-2009 10:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:59:
maar snap er helemaal nix van hoe alle kabels precies moeten lopen en of je ook alles op 1 extren hebt moeten staan?
Ik weet niet hoe het bij jou apparatuur zit maar ik kreeg er netjes 'n handleiding met aansluit en instel mogelijkheden.

Verwijderd

Topicstarter
handleiding heb ik erbij en heb het ook aangesloten als hoe het erbij stond.
er zijn hdmi in en uitgangen die heb ik ook aangesloten
het probleem is nu geen geluid en seround zit op extern2 en digitaal kastje op extern 5

Verwijderd

Ik denk dat je beter 'n tekeningetje kan maken in Paint of i.d. en wat linkjes plaatst naar je apparatuur (foto's ? van de aansluitingen) want het wordt er zo niet echt duidelijker op.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 15:06 ]

• ewf2003
  • Laatst online: 22-01 09:24
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:24:
handleiding heb ik erbij en heb het ook aangesloten als hoe het erbij stond.
er zijn hdmi in en uitgangen die heb ik ook aangesloten
het probleem is nu geen geluid en seround zit op extern2 en digitaal kastje op extern 5
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn. Je sluit de HDMI kabel uit de decoder aan op een HDMI ingang van je surround set. Dan gaat er uit de suroundset (meestal heet die uitgang monitor of zoiets) een hdmi kabel naar je TV. Door de HDMI kabel loopt beeld en geluid dus je hebt geen andere kabels meer nodig.
Dit zou moeten werken.

• Hoedje
  • Laatst online: 11:52
hollebolleke, welkom op GoT :w

Allereerst, het forum heeft automatische regelafbreking dus je hoeft niet na elke regel op enter te drukken, als je dan nog wat interpunctie (hoofdletters en punten) toevoegt dan leest je verhaal een stuk prettiger. Taal is de enige manier om via het forum te communiceren, dus dat is wel een basisvereiste :)

Daarnaast, verwachten we op GoT wat eigen inzet. Dat slaat op hoe je het verhaal opschrijft, maar ook de inhoud. Je geeft bijv. niet duidelijk aan hoe je het nu hebt aangesloten. Een simpel plaatje in Paint zou bijv. al kunnen helpen. Daarbij zou in de handleiding moeten zijn aangegeven, hoe je het een en ander moet aansluiten. Heb je daar al gekeken?

Ik zal je topic open laten, maar let op de bovenstaande punten voor je komende topics en posts. Je kunt ook je bestaande posts aanpassen met de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1