Java-applet embedden waarvoor eerst ingelogd moet worden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik heb 2 IP Camera's draaien welke gebruik maken van een java-applet om hun videostream te tonen.
Alvorens men de beelden kan bekijken, moet je inloggen met een user/password combo.
Nu wil ik echter dit java-applet embedden in een HTML pagina, zonder dat er een popup verschijnt die vraagt om inloggegevens.

Ik meen me te herinneren dat dit kan met user:password@websiteurl.com, maar dit werkt niet.
Wellicht dat dit komt doordat het java-applet gebruik maakt van een eigen loginscherm. :X

See it for yourself @ http://tinyurl.com/lbvb2j
User= gast
PW = 1234

Heeft iemand een idee hoe ik dit javapplet wel kan embedden ?

Alvast bedankt voor alle hulp

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<html>
<head>
    <title>Test</title>
</head>
<body>

<applet CODE="video_java.class" CODEBASE="http://85.145.84.190:88/" NAME="testApplet" WIDTH="320" HEIGHT="240">
    <param NAME="PORT" VALUE="4321">
    <param NAME="MODE" VALUE="1">
  </applet>
</body>
</html>

Works for me. Overigens wel lekker kansloos dat er dan geen wachtwoord wordt gevraagd :X
Freekers schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:06:
Wellicht dat dit komt doordat het java-applet gebruik maakt van een eigen loginscherm. :X
Ik zie geen "eigen loginscherm" van de java-applet? Enkel een HTML pagina met een login welke me dan doorstuurt. Of is er ergens iets gecached hier dan ofzo?

* RobIII even een rebootje gaat doen to be sure :+
Nope; still works :Y)
En anders zul je even in de documentatie van je cam moeten duiken; er is geheid nog een mogelijkheid tot iets als:
HTML:
1
2
3
4
5
6
  <applet...>
    <param NAME="PORT" VALUE="4321">
    <param...>
    <param NAME="USER" VALUE="gast">
    <param NAME="PASS" VALUE="1234">
  </applet>

ofzo. En die params kun je vast ook gebruiken om de size e.d. te specificeren.

[ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 23-09-2009 00:16 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Sorry voor de late reply ! Maar het werkt inderdaad perfect RobIII :D
Inderdaad best zwak dat je zo makkelijk die beveiliging kan omzeilen.
Heb hierover even gegoogled en lees dat dit dus een serieus beveiligingslek is bij vrijwel alle Intellinet IP Camera´s.. Lekker dan ! Je zal maar net zo´n camera gebruiken in je zaak. Doeii Privacy !

Nogmaals hartelijk bedankt !

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp