🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <html> <head> <title>Test</title> </head> <body> <applet CODE="video_java.class" CODEBASE="http://85.145.84.190:88/" NAME="testApplet" WIDTH="320" HEIGHT="240"> <param NAME="PORT" VALUE="4321"> <param NAME="MODE" VALUE="1"> </applet> </body> </html> |
Works for me. Overigens wel lekker kansloos dat er dan geen wachtwoord wordt gevraagd

Ik zie geen "eigen loginscherm" van de java-applet? Enkel een HTML pagina met een login welke me dan doorstuurt. Of is er ergens iets gecached hier dan ofzo?Freekers schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:06:
Wellicht dat dit komt doordat het java-applet gebruik maakt van een eigen loginscherm.
* RobIII even een rebootje gaat doen to be sure
Nope; still works
En anders zul je even in de documentatie van je cam moeten duiken; er is geheid nog een mogelijkheid tot iets als:
HTML:
1
2
3
4
5
6
| <applet...> <param NAME="PORT" VALUE="4321"> <param...> <param NAME="USER" VALUE="gast"> <param NAME="PASS" VALUE="1234"> </applet> |
ofzo. En die params kun je vast ook gebruiken om de size e.d. te specificeren.
[ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 23-09-2009 00:16 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Sorry voor de late reply ! Maar het werkt inderdaad perfect RobIII 
Inderdaad best zwak dat je zo makkelijk die beveiliging kan omzeilen.
Heb hierover even gegoogled en lees dat dit dus een serieus beveiligingslek is bij vrijwel alle Intellinet IP Camera´s.. Lekker dan ! Je zal maar net zo´n camera gebruiken in je zaak. Doeii Privacy !
Nogmaals hartelijk bedankt !
Inderdaad best zwak dat je zo makkelijk die beveiliging kan omzeilen.
Heb hierover even gegoogled en lees dat dit dus een serieus beveiligingslek is bij vrijwel alle Intellinet IP Camera´s.. Lekker dan ! Je zal maar net zo´n camera gebruiken in je zaak. Doeii Privacy !
Nogmaals hartelijk bedankt !
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp