Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WIN7] WLM Kan niet aanmelden

Pagina: 1
Acties:
  • 544 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Sinds vandaag ben ik van xp overgegaan naar de RTM versie van Win 7 en het bevalt erg goed :)
Ik heb alleen een probleem met Windows Live Messenger, Als ik me wil aanmelden krijg ik de volgende melding :

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/52081phpO2CAaS.JPG

Ik heb op de fout code gezocht maar heb niks nuttigs kunnen vinden.
Heb hem al opnieuw geïnstalleerd (Ook als Administrator) en ook in verschillende compatibiliteit modes geprobeerd maar dat gaf ook geen resultaat.

Heb het trouwens ook op m'n andere Msn adress (Gmail).

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ?
Alvast bedankt!

Verwijderd

Wat geeft ie als je op "Meer informatie..." klikt?

Verwijderd

Topicstarter
Die stuurt me naar deze link : http://help.live.com/help...rId=85ae001d&Locale=nl_ms
Daar word je ook niet echt veel wijzer van. Alles is helemaal up2date (Windows, WLM, Virusscan etc)

Verwijderd

En als je voor de test eens de Engelse versie probeert te installeren ipv de Nederlandse?

Succes ermee, ik ga slapen dus reageer vandaag niet meer :P

Verwijderd

Topicstarter
Daar zit wat in, Ik heb net de Engelse versie geïnstalleerd ipv de Nederlandse maar ik krijg nog steeds ze zelfde melding helaas ...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 23:25 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Dergelijk probleem ook eerder gehad. Enige wat hielp was wachten. Pc uitgezet, uurtje later weer geprobeerd en ik kon zonder problemen inloggen. Waarschijnlijk een van de technische mannetjes van ms net aan eén van de vele servers aan het sleutelen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
We zijn nu inmiddels 12u verder en ik kan nog steeds niet inloggen. Het lijkt er dus echt op dat het aan m'n pc ligt en niet aan de servers van Wlm. Maar wat zou het kunnen zijn :9

De tijd/datum staat ook goed dus dat kan het ook niet zijn.

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:55
Volgens mij ligt het toch echt aan 1 van de servers van MS.

Ik kan met 1 account wel gewoon inloggen maar met m'n andere juist weer niet. Ik krijg dan ook precies dezelfde melding.

Het is wel mogelijk om gewoon in te loggen via een webbased messenger.

Ik las na een rondje google dat het een wereldwijd probleem is. Dus het enige wat we kunnen doen is wachten.

Volgens de geruchten komt het probleem doordat ze bezig zijn om de servers klaar te maken voor windows 7.

Bron: https://windowslivehelp.c...t/122713.aspx?PageIndex=5

update

Je account werkt wel weer gewoon als je je aanmeld met msn messenger 7.5 beta.

http://windows-live-messe...ve-messenger7.5.0162-beta

[ Voor 22% gewijzigd door Mils op 23-09-2009 19:23 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Verwijderd

Ik heb er ook last van, kom al de hele dag niet op msn. Wanneer ik me via m'n telefoon aanmeld lukt het weer wel.
Aanmelden met een andere account lukt ook.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Live messenger is geen OS.
>> CSA

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:57
Ook ik heb hier al enkele dagen last van op Windows Vista.
Aanmelden op een andere PC met XP lukt ook niet, ander msn adres gaat daar wel.

Ook ik gebruik Gmail.
Aanmelden op eBuddy werkt weer wel.

Gebruik ook gewoon de nieuwste versie...
Iemand een ideetje?

Sorry dat ik je topic vervuil maar denk dat we t zelfde probleem hebben :).

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:30
Ik heb het sinds vanmiddag ook, gelukkig ben ik niet de enige. Een MSN probleem dus, wordt weer wachten totdat het wel werkt :)

Verwijderd

Ik heb trouwens ook gmail.

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:55
zoals ik net al zei, je kan je wlm verwijderen en als je dan het volgende installeerd werkt het wel weer gewoon.

Je account werkt wel weer gewoon als je je aanmeld met msn messenger 7.5 beta.

http://windows-live-messe...ve-messenger7.5.0162-beta

WP: Ecodan PUHZ-SW50

• S_tef
Ja daarmee kan ik me aanmelden, maar daarna weer niet met de nieuwste versie van Windows Live Messenger.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:30
hij doet het weer :)

• S_tef
idd hier nu ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Hier werkt hij inmiddels ook weer :)

Verwijderd

Hier niet ... hij loopt zelfs compleet vast. In de taskmanager zegt ie dat ie nog gewoon runt, maar hij reageert nergens meer op. De poppetjes blijven in het begin gewoon een hele tijd rondtollen. En ik zie niet eens mijn contactlijst.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dan was het dus wel een server-probleem, en die passen hier niet echt. Mensen die hier nog steeds last van hebben wil ik vragen nog even een paar dagen te wachten, alvorens een soortgelijk topic te starten. Zorg dat je alle aanbevolen acties hebt ondernomen en controleer dat het probleem daadwerkelijk door jou/ons oplosbaar is :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.