Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kijk uit voor transmega webhosting

Pagina: 1
Acties:
  • 667 views

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
transmega
Typisch voorbeeld van hoe het niet moet.

Niet duur, domein was snel actief, maar.....

Men leest de opmerking, die je kan opgeven bij aangaan van webhosting, kennelijk maar niet. (Dit was: aub met frontpage dus die extenties activeren) en ja ze voeren frontpage / windows)

17 en 21 sept. 2 maal de reactie op de vraag alsnog frontpage activeren: gaan we vandaag nog voor u doen en mailen u vandaag nog als het gedaan is... maar weer niks... da's 3, maar ja ook al betaald, een domein...

Ik heb nu 7 domeinen, 1 daarvan werkt net te vaak iets niet email versturen/ of niet ontvangen kunnen bijv.
(wel uptime en desnoods een afvang pagina met storing o.i.d) maar die doen wel wat ze zeggen en informeren ook.

De sigfile is ook interessant:
"Wij hebben uw bericht ontvangen. Een van onze medewerkers zal uw bericht beoordelen en indien van toepassing beantwoorden. Onderstaand treft u de details van dit Ticket aan. Zorgt u er a.u.b. voor dat het Ticket nummer altijd in het onderwerp van uw correspondentie met ons blijft staan.

Ticket ID: huppeldepup
Onderwerp: dit en dat
Department: TransMega Webhosting Info
Priority: Low
Status: Closed

Transmega / cyberserv is ronduit de slechtste in klantbehandeling welke ik ooit tegen kwam of zelfs van hoorde. Goedkoop duurkoop? Toch niet, 2 andere vergelijkbare zijn prima (maar soms traag)

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zou maar snel je 18 euro per jaar terug vragen hoor, je wordt echt genaaid.

🌞🍃

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 11:32

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Datafeest schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:03:
lmfao :+ QFT

Echt ik snap echt niet waarom hier om de zoveel tijd van die huilie topics over hosters tevoorschijn komen.
Goedkoop = duurkoop (meestal ;) )
Get it trough your thick skulls ......... goede hosting kost geld ;)

[ Voor 34% gewijzigd door CrankyGamerOG op 22-09-2009 23:06 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:05:
lmfao :+ QFT
Echt ik snap echt niet waarom hier om de zoveel tijd van die huilie topics over hosters tevoorschijn komen.
Wat is QFT ?

En nou nee, huilie topic, niet echt : een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Zo ben ik bijv. ook blij met product reviews die niet zo positief zijn en kocht ik bijv. GEEN jmicron 'aangedreven' ssd.
Goedkoop = duurkoop (meestal ;) )
Niet in pc / internet land, niet per se.
Ik heb 3 goedkope pakketjes van <25 euro p/j en die voldoen 100%
Get it trough your thick skulls ......... goede hosting kost geld ;)
Niet zo veel meer als 'vroegah'.

Het kan dus allemaal wel, alleen zij niet.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Datafeest schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:03:
22 euro (incl. btw)

"Gaat niet", webhosting + domein, domein alleen heb ik weinig aan en daar staat geen 7 dagen retour op op een domein contract. Webhosting zou ik wel kunnen staken, maar dit is leergeld, mijn neefje mag er mee klooien qua FTP leren. Een 2e jaar ben ik geen klant meer na de slechte ervaring met transmega webhosting...

[ Voor 6% gewijzigd door notsonewbie op 22-09-2009 23:42 ]

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Kicken binnen 24 uur is niet gewenst.

Geplaatst op dinsdag 22 september 2009 23:10
Geplaatst op dinsdag 22 september 2009 23:12

Dat noemen we dus kicken. 2 minuten na elkaar zelfs. Je kunt ook prima je vorige post editen dan.

---

Verder, dit is meer een klaagtopic dan een inhoudelijke discussie.
Wat wil je nou precies hiermee bereiken? <- Dit noemen we dus een retorische vraag.

Vrij zinloos zo ook als je gaat lopen dubbelposten op Webhostingtalk. <- dit is niet verboden, maar wel ongewenst op deze manier. In de zin van "we proberen het eerst ergens anders, en maken vervolgens een bijna identieke post op GoT." Dat zorgt er niet direct voor dat we je serieus nemen.

[ Voor 43% gewijzigd door IEF op 24-09-2009 10:05 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.