[USB Overdrive] Wat zijn fijne instellingen voor de muis?

Pagina: 1
Acties:

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:52
Sinds begin dit jaar heb ik een iMac icm een logitech VX Revolution (ivm met crappy apple muizen)
Maar nog altijd kan ik niet wennen aan de muis "look and feel" zoals ik in Windows gewend ben
Ik heb programma's van logitech LCC als eerste geprobeerd, nu gebruik ik usb overdrive.

De instellingen op 400dpi en 200% acc en 120dpi en 50% acc geprobeerd voor een tijdje.
Nog wat settings er tussen in.
Tot nu toe heb ik geen ideale instelling gevonden.

Vraag:
Welke instellingen gebruiken jullie bij USB overdrive

[ Voor 21% gewijzigd door Peertje NL op 22-09-2009 23:13 ]

Reality beats fiction by far!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:47
What in the love of peace is je vraag? 8)7

Je hebt een muis. Is dat een Mac muis? Een Pro? Een Mighty? Waar kun je niet aan wennen? Het klikken? De snelheid? Dat is namelijk gewoon in te stellen onder je sys prefs :)

Ik gebruik een Wacom tablet (custom settings) en een Logitech G9 muis om te gamen. Werkt perfect.
Geen (extra) instellingen dus voor die van mij.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:00
Ik vind het vreemd om te zien dat een apple muis en een "windows" muis in osx zich anders gedragen. Een apple muis lijkt veel beter met de acceleratie van osx om te kunnen gaan. Helaas kan apple geen goede muizen maken.

Ik heb nu ook een logitech muis. DPI instellingen staan in LCC op 1400. Toch voelt het anders en gaat het maneuvreren naar de stoplichten wat moeilijk....