netbook accuduur/batterijduur

Pagina: 1
Acties:

• thomasmoors
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 20:28
Beste mede-tweakers,

ik zoek de laptop/netbook die de langste ECHTE accuduur heeft, weet iemand welke dat is, googlen bied niet veel objectieve antwoorden en ja deze: Kleine laptop met lange accuduur heb k gezien, maar geeft geen bevredigent antwoord

B.v.d.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:31
In hoeverre is dat belangrijk? Ik zag vandaag een MSI die maarliefst 15 uur op de accu meekan. Maar wil je ook echt 15 uur op de accu?

Daarbij, wat is echt? De resultaten zijn vaak echt, maar het hangt af van je gebruik. Wifi maakt vaak al veel uit. Mijn Asus Eee PC T91 haalt echt de geadverteerde 5 uur als ik er mee werk, maar dat is wel met Wifi uit. Het is echter wel werkbaar, dwz dat ik nog een acceptabele schermhelderheid heb en ook gewoon aantekeningen mak in onenote (de T91 is een tablet netbook).

• thomasmoors
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 20:28
A ) bedankt voor je snelle antwoord
B ) ik vind de prijs natuurlijk veel belangrijker, maar volgend jaar ga k (hoop ik) HBO doen en dan is n laptopje met lange accutijd belangrijker dan de snelheid enzo, want meer dan surfen en tekstverwerken doe ik DAARMEE dan niet, gewoon lichte linux distro erop met opera (mijn favo) en OO.o o.i.d. en ik ben blij

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wil je hem dan nu al wel kopen? Want er komen juist binnen nu en 2010 zoveel leuke netbooks uit die flink zuinig zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ja, dat lijkt mij ook een beetje onzin om nu al te kijken naar een laptop die je pas over 1 jaar nodig hebt. Dus gewoon zelf rond mei volgend jaar een beetje gaan rondkijken en reviews lezen en dan kom je er vast zelf wel uit voor augustus 2010!

[ Voor 4% gewijzigd door silmaril8 op 22-09-2009 21:14 ]