Winamp, in queue plaatsen via map werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02
Hallo,

Ik heb een nieuwe pc en heb weer winamp geïnstalleerd. Normaal als ik in een map zat met muziek kon ik 1 of meerdere nummers selecteren rechter shift + enter doen en werden de geselecteerde nummers in de wachtlijst geplaatst.

Maar mijn nieuwe pc doet dit niet meer.

Waar zit dit probleem in?

Uiteraard heb ik het hele optie menu nagekeken maar kom niks tegen. Ik heb zelfs elke instelling vergeleken met men oude pc waar winamp nog opstaat, maar geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoonxxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 07:05
Heb je winamp als standaardprogramma voor je muziekbestanden geselecteerd?
Kan het wel via rechtermuisknop>enqueue in winamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
Ja beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat betekent 'doet niet', wat gebeurt er wel? En het is me ook niet duidelijk hoe de relevante instelling (oner filetypes te vinden, iirc) nu staat, staat die wel goed?

Best kans dat op je nieuwe PC een nieuw OS draait en dat het een feature daarvan is. Inderdaad is RMB->Enqueue dan de manier. Of een nieuwe Winampversie, maar dat is me niet duidelijk :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donquix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:54
Hier kun je het instellen:
Winamp voorkeuren (= ctrl+p) > Algemene voorkeuren > Bestandstypes en dan aan de rechterkant van het menu: "Plaats in wachtrij bij dubbelklik in Windows Verkenner"

Ik heb trouwens versie 5.541 maar het zal bij jou niet veel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
Nou wat er wel gebeurd is dat hij niet in de wachtlijst werd geplaatst, maar gewoon werd afgespeeld en de wachtlijst leeg was.

Doordat antoonxxx zei of het wel mijn standaard programma was leek het mij handig om eens te testen of het bij Windows media player ook niet deed.

Even wmp als standaard ingesteld en getest hier deed hij het wel.

Nu heb ik Winamp gelijk weer terug ingesteld als standaard programma, en raar genoeg doet hij het hier nu ook.

Met 3 keer herinstall van Winamp krijg ik het niet verholpen en met zoiets simpels als dit wel.

Bedankt voor de hulp en de tips. :)

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Nou wat er wel gebeurd is dat hij niet in de wachtlijst werd geplaatst, maar gewoon werd afgespeeld en de wachtlijst leeg was.
Zeg dat dan gelijk ;)
Ik zou eens goed de hele 'preferences' doorspitten. Default instelling is inderdaad bij klikken dat de tracks worden afgespeeld. Dat is ergens in een dropdown-menu te veranderen in 'enqueue'.

Overigens doet een herinstallatie op een nieuw systeem meestal gewoon de default instellingen gebruiken, en dit is iets dat je zelf, met de hand moet veranderen (of van je oude systeem de winamp.ini(?) gebruiken)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Pagina: 1