2e hands smartcard toevoegen aan huidige ziggo abonnement

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Ik zit met een vraag en ik kan nergens een duidelijk goed antwoord vinden, zelf niet op de site van ziggo zelf. en overdag heb ik niet de kans om uitgebreid daar over te bellen.

Ik woon samen met 4 vrienden in 1 huis. 1 van hem heeft een loewe lcd tv met ingebouwde decoder en heeft daar een smartcard in. Hij betaald dus ook voor zichzelf de digitale televisie van ziggo. Hij heeft als extra pakket het kennis en hd pakket.

Nou hoorde ik een tijdje geleden dat je bij ziggo een 2e extra kaartje kan aanvragen en gratis dus een 2e tv op digitale televisie aansluiten.

Nou komt het probleem, ik wil graag een 2e hands decoder kopen (Humax IRHD-5000 HD of een Humax ir-fox c.)

Bij de laatstgenoemde krijg ik een gebruikte smartcard erbij. Maar kunnen we die gebruiken? Kan mijn huisgenoot die aanmelden bij ziggo zodat ik ook digitale tv kan kijken? Of moet hij persé via ziggo een nieuw extra kaartje aanvragen? Zoja wat kost een 2e kaartje dan? ook weer 30euro? (net als dat start pakket)

En hij heeft 2 extra paketten, gelden die dan ook meteen voor het 2e kaartje of moeten we daar extra voor betalen?

De ziggo site geeft hier helemaal geen informatie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47

TheVMaster

Moderator WOS
Digitale TV is gratis, althans...als je al analoge tv hebt betaal je (behalve dus die smartcard/decoder aanschafprijs) niets extra's.
Als jij een 2e kaartje hebt (even in het middel gelaten of het een 2e hands of een nieuwe is) kun je die koppelen aan het bestaande abonnement. Je hebt dan dezelfde zenders als op het 1e kaartje.

Hoe het zit met een eventueel al geactiveerd kaartje (welke je misschien bij een 2e hands decoder krijgt weet ik niet, maar eh..misschien dat iemand anders daar een idee over heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2009 19:52 ]

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Topicstarter
Goed ik heb een 2e hands Humax ir fox c gekocht met kaartje, we zien wel wat ziggo er van zegt... Blijkbaar weet niemand het hier. Dan zal ik wel even hier neerzetten of het ook mogelijk is om dat kaartje te koppelen aan een huidig abonnement.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Topicstarter
Goed, nou het kan dus wel. Mijn huisgenoot heeft het kaart nummer toegevoegt bij mijn ziggo, en binnen een paar minuten had ik al beeld.

Het antwoord is dus: Ja dat kan :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

maximaal 3 kaarten per abbo !
Bij Ziggo heb je de mogelijkheid maar liefst drie smartcards te gebruiken voor verschillende digitale ontvangers. Wij zorgen er dan voor dat op al je smartcards je gekozen zenderpakketten te zien zijn.
Met het Installatiepakket Digitale Televisie ben je in één keer klaar. Ziggo stuurt je een digitale ontvanger, afstandsbediening en een smartcard. Vul op deze pagina je telefoonnummer in. De Ziggo adviseur belt je meteen gratis terug.

[ Voor 88% gewijzigd door Fish op 24-09-2009 21:56 ]

Iperf

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:18
Het kan inderdaad prima, ik heb het ook zo gedaan.

Decoder + kaartje van marktplaats gehaald.

De verkoper had het abbonement al opgezegd, en het kaartje kon zo bijgekoppeld worden aan ons huidige abbonement bij Ziggo.

We hebben nu in totaal 3 decoders met smartcards, maar je betaald bij Ziggo maar voor 1 smartcard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Wegens een wijziging in het beleid wordt dit topic naar Mediaspelers en HTPC's verplaatst. De reden dat dit gebeurt is omdat is besloten dat spelers die content uitsturen daar beter op hun plaats zijn dan in LCD, Plasma en Projectie.

Zie hiervoor ook: Enkele kleine wijzigingen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1