iPod touch 3G Accu-duur

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastfolkert
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-01-2022
Hallo forum,

Vorige week (na de prijsverlaging...) de 3G (=2G) Touch gekocht. 8 GB; FW 3.1

Allereerst moet ik zeggen dat ik het een geweldig apparaat vind. Vooral de wifi funcionaliteit is erg handig; even uizending gemist kijken, email checken, etc. werkt allemaal perfekt.

Alleen de accu-duur vind ik erg kort. Na een paar uren gedurende 1 dag flink ermee werken, vooral veel internet dus wifi aan, is de accu leeg.
Ik heb het de schermverlichting op ca. 1/4 staan; email-push staat uit (staat op volledig handmatig nu), Bluetooth is uit etc.

Wat kan ik nog meer doen om de accu-duur te maximaliseren; of is een "paar uur" normaal?

Thx, FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 22:39
En je dacht niet van: "hé, laat ik eens even iets verder kijken dan m'n neus lang is en 3 regels lager drukken op: het topic van de iPod touch ." ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastfolkert
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-01-2022
en jij bent....???

Ja, ik las verder dan m'n neus lang is,
Maar omdat het door jouw aangehaalde topic de laatste -tig pagina's alleen maar gaat over of het zinvol is om een ipod uit de States te halen, en " .....is hij al binnen....." en meer van dergelijke minder ter zake doende onderwerpen leek het me verstandig een nieuw topic te starten.

Had je verder nog een inhoudelijke reactie op mijn vraag?

FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Hold you horses folks ;) Laten we het gezellig houden.

Ik erken dat het haast onmogelijk is om iets te vinden in grote topics, fastfolkert, en we willen ook vooral niet dat iedereen al hun vragen en problemen in één topic dumpt, maar aangezien de titel van het door Vanx aangehaalde topic "Ervaringen & Discussie" luidt, past jouw vraag daar prima tussen.

Je kunt je vraag dus daar posten en dan is er vast iemand op dit gezellige forum die wel aardig is en je voorziet van een antwoord ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Dit topic is gesloten.