Wifi verbinding windows mobile 6..1 instellen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen heb ik een mobiele telefoon met windows mobile 6.1 standaard erop. Door nummerbehoud procedure gaat mijn abonement met onbepert online internet pas over een maand in. Daarom wil ik graag via wifi verbinding maken met mijn beveiligd draadloos thuisnetwerk. Ik heb al verschillende fora bekeken en op google gezocht, maar ik kom niet uit de instellingen. Kan iemand mij vertellen wat ik moet instellen om verbindingen te kunnen maken (of hoe ik aan de gegevens kom om te weten wat in te stellen)?

Op mijn telefoon zet ik via Comm Manager Wlan aan. Na een paar tellen geeft die aan verschillende draadloze netwerken in de buurt te hebben gevonden. Mijn beveiligde netwerk komt ook in dat lijstje voor en die selecteer ik. Vervolgens moet ik een aantal opties doorlopen waarvan ik niet weet welke ik moet kiezen.

Scherm 1:
Internet of prive/kantoornetwerk?
Daarnaast kan ik de optie dit is een verborgen netwerk aan of uitvinken

Scherm 2:
Verificatie --> open, gedeeld, WPA, WPA-PSK, WPA2, WPA2-PSK
Gegevensversleuteling --> WEP, TKIP, AES, Uitgeschakeld
De optie de sleutel wordt automatisch verkregen kan ik aan of uitvinken
Netwerksleutel staat iets ingevuld met *, maar deze code van de pc instelling heb ik en kan ik invoeren
Sleutelindex kan van 1 t/m 4

Scherm 3:
De optie netwerktoegangsbeheer IEEE 802.1x gebruiken kan ik aan of uitvinken
EAP-type is de keuze uit Smartcard of certificaat / PEAP

Het is vast heel simpel als je het eenmaal weet, maar kan iemand mij vertellen welke instellingen ik moet invoeren om de verbinding totstand te brengen? Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand mij hiermee helpen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kicken binnen 24u is niet gewenst hier ;)

Maar zal ff helpen:
Scherm 1:
Internet.
Indien de SSID van je netwerk verborgen is: die instelling aanvinken, maar daar je 'm al zag, uitvinken.

Scherm 2:
Verificatie: uiteraard het type beveiliging waar je accesspoint/router gebruik van maakt ;)
Gegevensversleuteling: zelfde als hierboven.
Sleutelindex: Kan alle 4, maar je hebt bij elke een andere key nodig die je bij de instellingen van je accesspoint/router kunt vinden.

Scherm 3:
Uitvinken, thuisgebruiker heeft hier voor zover ik weet nooit mee te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 22-09-2009 20:50 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt, super bedankt!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Graag gedaan :)

[ Voor 76% gewijzigd door Raven op 23-09-2009 18:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde