Toon posts:

Samsung B2409HDS, Tikkend of knetterend geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een kleine week de Samsung B2409HDS beeldscherm gekocht bij Paradigit te Utrecht, deze begint naar ongeveer 6 minuten een tikkend of eigenlijk knetterend geluid te produceren, eerst met 1 tik en daarna soms meerdere tikken te gelijk, en dit wordt steeds erger. Het is geen hard geluid, maar behoorlijk irritant in een rustige omgeving.
Afgelopen maandag heb ik hem terug gebracht naar Paradigit en heb vandaag te horen gekregen dat er niets geconstatteerd werd van wat ik zou horen. Balen dus want ik hoor het wel degelijk.
Mijn vraag is wat te doen?
Ik ga het beeldscherm dus morgen ophalen, maar ik weet zeker dat ik het geluid wel zal horen.

• Mattizz
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-05 14:50
Waarschijnlijk ligt dit gewoon aan het uitzetten van het kunststof van de monitor. Dit komt omdat de monitor warm wordt. Ik heb zelf een E2407HDS en het is mij niet opgevallen, dat dit ook bij mij voorkomt. Echter bij mijn vorige monitor had ik dit ook, zeer erg zelfs.
Als het goed is gaat de monitor ook tikken als je 'm uitzet. Dan krimpt het kunststof namelijk weer omdat het afkoelt.

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-03 02:19
Ik heb zelf een E2407HDS en ik had hier ook in het begin (de eerste ~3-4 weken) last van als ie net aanstond, of nadat ie weer uitging. maar daarna had ik er eigenlijk geen last meer van... - Dus als ik jou was zou ik het even een paar weken aankijken :)

Verwijderd

Topicstarter
wizkid_niels schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:17:
Ik heb zelf een E2407HDS en ik had hier ook in het begin (de eerste ~3-4 weken) last van als ie net aanstond, of nadat ie weer uitging. maar daarna had ik er eigenlijk geen last meer van... - Dus als ik jou was zou ik het even een paar weken aankijken :)
Ik ga hem morgen maar ophalen. eerst dacht ik nog mijn Rechtsaansprakelijkheid verzekering in te schakelen, omdat diegene, een zekere Martin van Paradigit Utrecht, niet echt klantvriendelijk mij hielp, en nu dus ook weer beweerdt dat hij niets constatteerd vandaag.
Maar ik kan altijd nog Iiyama inschakelen voor garantie, alleen krijg je dan een gerepareerde er voor terug.
Maar als deze dan geen gebreken geeft vind ik dat best.
Ik ga verlopig niets meer bij Paradigit kopen hoor, voortaan weer naar MyCom.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 22:16 ]