Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Inactiviteit daarna weer inloggen

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:04

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Als ik een tijdje niets doet dan wordt ik automatisch terug gezet naar een inlog venster van XP, hier wil ik vanaf. Ik wil graag altijd ingelogd blijven zodat als ik me monitor weer aanzet gelijk kan beginnen i.p.v. eerst inloggen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe staat je "screensaver" ingesteld?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:27

hgp

Deze misschien: Display Properties > Screen Saver en dan het vinkje voor On resume, password protect weghalen.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ja dankje dat werkte.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:41

TheVMaster

Moderator WOS
Pfff...volgende keer misschien eerst ff Googlen. Kom je al 9 jaar op Tweakers en dan plemp je zo'n vraag zonder enige vorm van zelf-zoeken hier neer.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
TheVMaster schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:43:
Pfff...volgende keer misschien eerst ff Googlen. Kom je al 9 jaar op Tweakers en dan plemp je zo'n vraag zonder enige vorm van zelf-zoeken hier neer.
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb alleen ik kwam contant uit op een GPO instelling die over een sessie tijd gaat en ik dacht dat het ook daar in zat in eerste instantie maar ik bleef uitloggen. Ik zag wel een keer screensaver staan maar wie gaat daar nu eigenlijk kijken om ingelogd te blijven, had misschien beter moeten weten aangezien we het over Microsoft hebben.

Maar momenteel gaat bijna iedereen hier op t.net ervan uit dat je zelf niet gezocht heb op internet. Alleen te veel info kan ook wel eens tegen werken

[ Voor 11% gewijzigd door we_are_borg op 24-09-2009 16:25 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

mwa, het is een nogal voor de hand liggende instelling, geheel onverwacht is het dan ook niet dat er dan voor een ogenschijnlijk nogal basic dingetje wat raar tegen een dergelijk topic wordt gekeken ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
alt-92 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:13:
mwa, het is een nogal voor de hand liggende instelling, geheel onverwacht is het dan ook niet dat er dan voor een ogenschijnlijk nogal basic dingetje wat raar tegen een dergelijk topic wordt gekeken ;)
Wel het is zo voor de hand liggende instelling dat je daar niet gaat kijken om een inlog scherm uit te zetten, vooral niet een login scherm die lijkt op een normaal inlog scherm. Wat ik erger vind is het feit dat de meeste het een logische plaats vinden om een login scherm uit te zetten, persoonlijk had ik liever alles geordend gezien wat met login te maken heeft.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je moet een wachtwoord invoeren nadat je je screensaver weg 'schudt'.
[google=disable password after screensaver] ?

Ik bedoel: da's wel de meest simpele query die je kunt bedenken op zo'n moment, toch?

[ Voor 27% gewijzigd door alt-92 op 24-09-2009 20:07 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
alt-92 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:05:
Je moet een wachtwoord invoeren nadat je je screensaver weg 'schudt'.
[google=disable password after screensaver] ?

Ik bedoel: da's wel de meest simpele query die je kunt bedenken op zo'n moment, toch?
Ja de meest simple als ik dus wist dat het een screensaver was die het veroorzaakte. Ik heb nu dus gezocht op [google=xp disable logoff inactivity] waarbij je dus wel een screensaver in de lijst ziet staan maar hier niet verder naar kijkt, omdat je denkt dat het niets te maken heeft met het probleem voorhanden. Als ik dus geweten had dat een screensaver het zelfde uitziende login venster neerzet als windows login had ik mijn zoekopdracht aan kunnen aanpassen, maar zoals ik al een aantal keer heb gezegd wis ik dit dus niet daar door geen goede zoekopdracht in google en door dat weer verkeerde indruk waar ik wel moest zoeken.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ok, kan gebeuren, maar nu zie je dus waarom het zo verrekte belangrijk is om zoiets in een startpost neer te zetten.

En zeg nou zelf: een startpost van 2 regels is nou niet echt een schoolvoorbeeld van een TS van iemand die al zó lang hier rondhangt..

Pagina: 1