ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
nopeRolfie schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:49:
Google?
cisco website even doorzoeken?
Handleiding lezen?
nope
nope
Cisco Nederland komt er ook niet uit. Enige optie die we hebben is het bij Cisco VS neerleggen en ze een tag laten aanmaken. Dat doen ze echter pas als er een service contract word afgesloten.
enneuh... die zijn absurd duur....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Verwijderd
Wat wil je precies doen, je hebt een SIP connectie naar VOIP Provider ? Heb je config/meer info ?
'tja... 't is een commercieel bedrijf.Gompy58 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:05:
[...]
Dat doen ze echter pas als er een service contract word afgesloten.
enneuh... die zijn absurd duur....
TAC cases die tijdens kantoortijden worden ingeschoten, komen gewoon bij het TAC in Brussel terecht.Gompy58 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:05:
Cisco Nederland komt er ook niet uit. Enige optie die we hebben is het bij Cisco VS neerleggen en ze een tag laten aanmaken.
Als je voor een bedrijf werkt wat één van de volgende Cisco Partner statussen heeft...:
- Master Unified Communications
- Advanced Unified Communications
- Express Unified Communications
- SMB Specialization
Naast design vragen, kan je hier ook configuratie vragen parkeren. ( Ook zonder Smartnet. )
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
De vraag zo algemeen stellen maakt een topic zinloos, en als je het ook zo aan Cisco Nederland vraagt is het niet vreemd dat ze er niet uitkomen. Geef uitgebreid aan wat je wilt doen, wat je wilt bereiken, wat je al geprobeerd hebt, wat de foutmeldingen zijn, waar je al naar gezocht hebt, etc etc.Gompy58 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:12:
Ivm een aanmeldings probleem wil ik op een cisco call manager express de useragent naam veranderen.
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 24-09-2009 11:30 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mja, je zou toch ondertussen moeten weten dat we iets meer van je verwachten.Gompy58 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:12:
Ivm een aanmeldings probleem wil ik op een cisco call manager express de useragent naam veranderen.
Heeft iemand een idee hoe dat kan ?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()