Toon posts:

Koopadvies: Dell SX2210 Vs. HP 2309m

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views

Verwijderd

Topicstarter
Besten,

Ik ben op zoek naar een monitor voor mijn MacBook 13" Unibody. Het scherm van de MacBook is prima, maar vind het af en toe toch wat klein. Omdat ik thuis toch wat comfortabeler aan de slag wil wat betreft Office zaken ben ik op zoek naar een nieuwe monitor.

Mijn gedachten gaan uit naar de Dell SX2210 en de HP 2309m.

Nu is het probleem dat ik niet echt een goede keuze kan maken tussen deze twee monitoren. De prijs is 30 euro in het nadeel van de Dell. De schermgrootte is ook in het nadeel van de Dell. Daarnaast moet ik speciaal voor de Dell externe speakers aanschaffen. Toch zegt iets in mij dat de Dell een erg goed scherm is om naar te kijken. Dit is eigenlijk de perceptie die ik heb opgebouwd van de Dell monitoren waar ik regelmatig achter zit op kantoor.

Ik ben op zoek naar een stijlvolle monitor met een resolutie van 1.920 x 1.080 en HDMI aansluiting. De monitor moet matchen bij de MacBook aangezien hij (helaas) in het zicht komt te staan.

Wat is de beste keus? Andere (vergelijkbare) suggesties zijn uiteraard welkom.

Gr.

• Superlux
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-01-2025
Heb je intussen al een keuze gemaakt? Ik ben op zoek naar een nieuw scherm in combinatie met een Mac Mini. De Dell SX2210 bevalt me vooral door het design. Kwalitatief heb ik er wat minder vertrouwen in (o.a. backlight bleeding).

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:13
Hoi, je haalt een oudtopic omhoog, maar dat wist je wel :D
Op CNET staan reviews over de SX2210. Deze scoort eigenlijk alleen een voldoende, maar er zijn zat betere. Het design is niet onaardig, maar Dell heeft net paar nieuwe monitors in hun collectie gezet die nog goedkoper zijn en niet lelijk uitzien.

Ook ik heb de Macbook 13inch en was zer geinteresseerd in de SX2210, maar de SP2009W heeft mijn voorkeur gekregen, want de resolutie is haast uniek op een 23 inch monitor. Daarnaast scoort dit scherm erg goed tijdens de review van CNET.

Hopelijk kan je hier iets mee

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen ouwe koeien uit de sloot schoppen a.u.b. Daarnaast lees ik in je schop niets terug van wat in **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? staat. Begin daar eens mee.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.