Ik weet niet bij welk topic dus probeer ik het maar hier .
Het probleem is dat mijn laptop hp pavilion notebook 32 bit
http://h10025.www1.hp.com...&product=3939013&lang=nl&
de hele tijd vanzelf op vergendelen gaat .
Er is ook niet een bepaalde tijd soms naar 5 en soms naar 2 uur .
Het gebeurd vaak zomaar voor mijn oogen .
Ik heb de laptop drie maanden , en had het eerst in het begin toen ik de laptop nieuw had gebeurde dat ook dat auto vergrendellen naar verloop van tijd hield het op .
Maar nu naar opnieuw windows vista te hebben ge instaleerd begint het weer .
Nu heb ik heel internet afgezocht en daar op vond ik dat ik bij energybeheer geavanceerd moest veranderen .
Heb ik gedaan .
Ik heb alles uitgeschakkeld uitgeschakkeld 100 % en slaapstand niet inschakelen na niet actieve periode bij geavanceerde instellingen .
Ook heb ik hp gebeld zij wisten ook geen raad .
Aan de knoppen toetsenbord licht het niet want voor uitschakelen zijn namelijk 2 knoppen nodig [fn} en bijv [f6] .
Ook is het raar als ik toetsen bord uitschakel doet ie het ook baal der van
Het probleem is dat mijn laptop hp pavilion notebook 32 bit
http://h10025.www1.hp.com...&product=3939013&lang=nl&
de hele tijd vanzelf op vergendelen gaat .
Er is ook niet een bepaalde tijd soms naar 5 en soms naar 2 uur .
Het gebeurd vaak zomaar voor mijn oogen .
Ik heb de laptop drie maanden , en had het eerst in het begin toen ik de laptop nieuw had gebeurde dat ook dat auto vergrendellen naar verloop van tijd hield het op .
Maar nu naar opnieuw windows vista te hebben ge instaleerd begint het weer .
Nu heb ik heel internet afgezocht en daar op vond ik dat ik bij energybeheer geavanceerd moest veranderen .
Heb ik gedaan .
Ik heb alles uitgeschakkeld uitgeschakkeld 100 % en slaapstand niet inschakelen na niet actieve periode bij geavanceerde instellingen .
Ook heb ik hp gebeld zij wisten ook geen raad .
Aan de knoppen toetsenbord licht het niet want voor uitschakelen zijn namelijk 2 knoppen nodig [fn} en bijv [f6] .
Ook is het raar als ik toetsen bord uitschakel doet ie het ook baal der van