Vergendeld vanzelf

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet bij welk topic dus probeer ik het maar hier .
Het probleem is dat mijn laptop hp pavilion notebook 32 bit
http://h10025.www1.hp.com...&product=3939013&lang=nl&
de hele tijd vanzelf op vergendelen gaat .
Er is ook niet een bepaalde tijd soms naar 5 en soms naar 2 uur .
Het gebeurd vaak zomaar voor mijn oogen .
Ik heb de laptop drie maanden , en had het eerst in het begin toen ik de laptop nieuw had gebeurde dat ook dat auto vergrendellen naar verloop van tijd hield het op .
Maar nu naar opnieuw windows vista te hebben ge instaleerd begint het weer .
Nu heb ik heel internet afgezocht en daar op vond ik dat ik bij energybeheer geavanceerd moest veranderen .
Heb ik gedaan .
Ik heb alles uitgeschakkeld uitgeschakkeld 100 % en slaapstand niet inschakelen na niet actieve periode bij geavanceerde instellingen .
Ook heb ik hp gebeld zij wisten ook geen raad .
Aan de knoppen toetsenbord licht het niet want voor uitschakelen zijn namelijk 2 knoppen nodig [fn} en bijv [f6] .
Ook is het raar als ik toetsen bord uitschakel doet ie het ook baal der van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:29
Is het niet de screensaver die op 'Aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten' staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:07:
Is het niet de screensaver die op 'Aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten' staat?
Ik heb op sreensaver geen en bij aanmelden geen vinkje geplaast als je dat beddoeld ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Dit heeft natuurlijk niks met PRG te maken, en gaat daarom ook op slot.

Verder is je post ook totaal niet leesbaar, en ik snap dus ook totaal niet wat je precies bedoelt. Lees de Quickstart nog eens door, en probeer het dan in het juiste sub-forum ( Aangezien het een windows probleem lijkt, lijkt Windows Clients me wel een logische plek ) nog eens, met een wat duidelijkere start post.

[ Voor 73% gewijzigd door Woy op 22-09-2009 15:22 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.