Hallo iedereen,
Ik zoek een nieuwe auto, maar ik zit zo te twijfelen, dat ik door de bomen het spreekwoordelijke bos niet meer zie. De reden dat we een nieuwe auto willen is het feit dat we over een aantal maanden gezinsuitbreiding krijgen en dat onze huidige auto te klein is en toch al aan vervanging toe was.
Het budget voor de nieuwe auto is € 6000,-- plus wat ik voor mijn oude auto (Opel Corsa, 1997, blauw, 175k) terug krijg (ik gok zo'n € 1500,--??). Totaal dus zo'n € 7500,--.
De eisen aan de auto zijn als volgt:
- 5 deurs
- Niet te groot(max 1000kg), maar genoeg bagageruimte voor een kinderwagen
- Liefst 'hatchback' model
- Niet te duur in onderhoud
- Benzine auto (we rijden max 15k per jaar)
- Bouwjaar vanaf 2000
Ik heb zelf al de diverse sites afgezocht en al verschillende modellen gezien. Op dit moment zit ik te denken aan een van de onderstaande auto's:
- Ford Fiesta
- Peugeot 206 of 306 (niet het station model)
- Citroën C3
- Renault Clio
Hebben jullie nog tips over deze auto's of eventueel andere modellen welke aan mijn eisen voldoen?
Ik zoek een nieuwe auto, maar ik zit zo te twijfelen, dat ik door de bomen het spreekwoordelijke bos niet meer zie. De reden dat we een nieuwe auto willen is het feit dat we over een aantal maanden gezinsuitbreiding krijgen en dat onze huidige auto te klein is en toch al aan vervanging toe was.
Het budget voor de nieuwe auto is € 6000,-- plus wat ik voor mijn oude auto (Opel Corsa, 1997, blauw, 175k) terug krijg (ik gok zo'n € 1500,--??). Totaal dus zo'n € 7500,--.
De eisen aan de auto zijn als volgt:
- 5 deurs
- Niet te groot(max 1000kg), maar genoeg bagageruimte voor een kinderwagen
- Liefst 'hatchback' model
- Niet te duur in onderhoud
- Benzine auto (we rijden max 15k per jaar)
- Bouwjaar vanaf 2000
Ik heb zelf al de diverse sites afgezocht en al verschillende modellen gezien. Op dit moment zit ik te denken aan een van de onderstaande auto's:
- Ford Fiesta
- Peugeot 206 of 306 (niet het station model)
- Citroën C3
- Renault Clio
Hebben jullie nog tips over deze auto's of eventueel andere modellen welke aan mijn eisen voldoen?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!