Ik wil in mijn Android project gebruik maken van een extern project. (bijvoorbeeld de Android sample projecten)
De Library heb ik toegevoegd: (D:\Progr...platforms\android-1.6\samples\ApiDemos\bin)
En de Activity ge extend:
In dit voorbeeld wil ik de Gallery1 gebruiken. Helaas werkt de applicatie niet. Wanneer ik het debug krijg ik de melding "Source not found". Ik neem aan dat de library (of een deel daarvan) niet gevonden kan worden.
Hebben jullie enig idee wat ik verkeerd doe? of moet ik de code die ik nodig heb in het project zelf kopieren (wat mij omslachtig lijkt maar waarschijnlijk wel minder ruimte inneemt).
Ik gebruik SDK versie 1.6
De Library heb ik toegevoegd: (D:\Progr...platforms\android-1.6\samples\ApiDemos\bin)
En de Activity ge extend:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| package applications.firstApp; import com.example.android.apis.view.Gallery1; import android.app.Activity; import android.os.Bundle; public class test extends Gallery1 { /** Called when the activity is first created. */ @Override public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.main); } } |
In dit voorbeeld wil ik de Gallery1 gebruiken. Helaas werkt de applicatie niet. Wanneer ik het debug krijg ik de melding "Source not found". Ik neem aan dat de library (of een deel daarvan) niet gevonden kan worden.
Hebben jullie enig idee wat ik verkeerd doe? of moet ik de code die ik nodig heb in het project zelf kopieren (wat mij omslachtig lijkt maar waarschijnlijk wel minder ruimte inneemt).
Ik gebruik SDK versie 1.6