[Sharepoint] CQWP error bij ophalen data

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn CQWP instel op zoeken in alle sites in deze siteverzameling krijg ik de foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van gegevens die in dit webonderdeel moeten worden weergegeven

Echt als ik 1 van de 2 andere opties kies doet het web part het wel.
Ik heb de CQWP al laten zoeken per lijst (ben ze allemaal afgegaan) om te kijken waar de rotte appel zit maar die is niet te vinden. Iemand een enig idee?

Ik heb heel google afgezocht maar niks gevonden wat helpt. (Bar weinig over bekend trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik vind anders genoeg?
De eerste hit geeft meteen nogal wat suggesties over zaken die je hier ook had kunnen posten zoals eventlog en/of "ULS log" meldingen, of je zaken aangepast (customized) hebt etc. Met de informatie die je nu verschaft is het nogal gissen... en anders lijkt de tweede hit me ook eens het bestuderen waard.

Hoe dan ook; neem even onze Quickstart door. Daarin zul je lezen dat we o.a. graag zien wat je wél hebt gevonden, wat je hebt geprobeerd etc. en dus zoveel mogelijk informatie in een topicstart stopt zodat we dat niet allemaal nog bij je los hoeven te peuteren ;)

Welkom op GoT by the way :w

[ Voor 95% gewijzigd door RobIII op 22-09-2009 13:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier specifiek om de error van het ophalen van data.
Niet zomaar een foutmelding met een CQWP, maar om de foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van gegevens die in dit webonderdeel moeten worden weergegeven
Of in het engels: There was an error retrieving data to display in this Web Part

Dus niet om de foutmeldingen die jij aangeeft in die 2 1e hits.

Toch bedankt voor je reactie, ik zal eens een log opzoeken.
Enige wat gecustomized is, is de opmaak maar dat zou geen problemen moeten veroorzaken.

Wat ik zelf op internet heb gevonden is dat het met lookup columns te maken heeft, niet echt een idee wat dat in het nederlands is maar aan de engelse definitie te zien gebruik ik die niet.

Edit: Ben er ondertussen achter dat het met aangepaste lijst te maken heeft. Bij andere lijsttypen doet de CQWP het wel.

Dit is vreemd, want ik ben met de 3e optie (items weergeven uit de volgende lijst) elke lijst afgegaan en toen deden ze het ook allemaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 13:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oplossing gevonden.

Door de webpart te exporteren, de UseCopyUtil uit te zetten en daarna weer te importeren deed alles het weer.
Ik ga er vanuit dat het door het ex- en importeren komt aangezien de UseCopyUtil alleen te maken heeft met de url.