Na het spelen van batman AA viel mij op dat een van mijn VGA kaarten niet meer terugklokt.Moet mijn pc rebooten om hem weer na 2d performance te krijgen.Iemand een idee.Kan ik deze ook zonder reboot terugkrijgen naar 2d performance
probeer het eens met rivatuner (en gebruik GPU-Z om te checken of je videokaart ook daadwerkelijk teruggeklokt is)
Met rivatuner zie ik dat de temp. t..o.v. de andere kaart aanzienlijk hoger is.Kan het ook iets te maken hebben met nhancer.Ik heb hier nl. een profiel aangemaakt voor red faction guerilla,aangezien deze standaard geen multi GPU ondersteund.
profiel verwijderen en testen, en kan je met de exe hernoemen geen SLI forceren!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Het vreemde is dat bij andere spellen de kaart wel terugklokt.Dus zal het wel aan Batman AA liggen.
misschien dat het met een nieuwe patch opgelost wordt? (of een driver update / update van nhancer). Maar heb je voor red faction dan nhancer nodig? Op maximum settings loopt het spel soepel op mijn pc (E8400, 4GB DDR2 en een GTX260 196)kimone66 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 07:30:
Het vreemde is dat bij andere spellen de kaart wel terugklokt.Dus zal het wel aan Batman AA liggen.
Pagina: 1