Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Hotmail] Account verwijderen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik wil graag mijn huidige Hotmail adres verwijderen. De optie om 'close account' aan te klikken werkt niet. Er wordt verwezen naar een dienst; Microsoft Points die ik eerst moet beëindigen. Ik heb gezocht en gezocht, maar kan er niets over vinden.

Ik heb in het verleden een Xbox gehad en daar is deze service aan gekoppeld.

De ondersteuningpagina's van MSN en Xbox bieden helaas geen concrete oplossing, er wordt continue verwezen naar sites, maar de oplossing is ver te zoeken. Kan er gebeld worden met MSN/Xbox? Of heeft iemand een andere oplossing?

Apple | Marantz | B&W

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 15:56
Misschien moet je hier even inloggen en kijken of je daar je account kunt afsluiten?

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:54
Ik ben benieuwd voor massari of dat ook gaat lukken, want:
This website is no longer supported and will be shut down on June 30, 2009. Please go to www.xbox.com or www.zune.net to purchase Microsoft® Points or see your balance.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Mottebelke schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:28:
Misschien moet je hier even inloggen en kijken of je daar je account kunt afsluiten?
Nee helaas. Inloggen lukt wel, maar ook hier wordt je door en door verwezen naar andere links die je niet zullen helpen. Heel vervelend!

Apple | Marantz | B&W

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 15:56
Volgens dit topic moet je even contact opnemen met het Windows Live Technical Support Team.