[VB] Browser

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik loop stage op 'n bedrijf waar ze gebruik maken van een filebrowser, deze hebben ze zelf geschreven.
Maar omdat mij opleiding programmeren is maar ik nog niet veel met VB heb gewerkt kan ik er niet geheel uitkomen. Het gaat om het volgende probleem. Het programma linkt dus zou maar zeggen locaties door.
Stel je drukt op Afdeling A dan krijg je een browser (zoals je verkenner ziet) met daar (\\fileserver\afdelingen\a\) bijvoorbeeld doorgelinkt. Het is gewoon een versimpeling voor wat niet ervaren-gebruikers. Maar deze pictogrammen komen er allemaal groot op, dat is niet de bedoeling we willen dit als lijst-> details hebben. Dat kan je aanpassen maar dat onthoud hij niet, moet dit programmeersgewijs? En elke keer als je rechtermuisknop in het browser window drukt krijg je een internet explorer warning. Dat kan je bijvoorbeeld wel via geavanceerde opties uitzetten maar dat is niet de bedoeling vannuit het programma standaard. Dus is daar een optie voor of ligt dat echt aan IE?

Groet en alvast bedankt voor de info,
Délano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

offtopic:
groeten doen we elkaar hier standaard ;)

Je zegt dat het in IE gebeurd ? is het dan VB of ASP ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:58:
Dat kan je aanpassen maar dat onthoud hij niet, moet dit programmeersgewijs?
Als je héél hard hoopt gaat 't misschien vanzelf weg ;) Wat denk je zelf? :)
...gebruik maken van een filebrowser...
<snip>
En elke keer als je rechtermuisknop in het browser window drukt krijg je een internet explorer warning.
Dus we hebben het over een WEB applicatie?
Dat kan je bijvoorbeeld wel via geavanceerde opties uitzetten maar dat is niet de bedoeling vannuit het programma standaard. Dus is daar een optie voor of ligt dat echt aan IE?
Welke warning en het antwoord is geheid: nee, dat kan niet vanuit de webapplicatie. Zou mooi worden als een website alle browser warnings (die er niet voor niets zijn!) kan uitschakelen, niet? :)

Anyhow, neem even onze Quickstart door want ik mis een heleboel informatie en je topic is dusdanig vaag dat we er niets mee kunnen. Ik mis o.a. wat je al hebt geprobeerd, concrete (relevante(!)) code, concrete foutmeldingen, wat je bedoelt met "doorgelinkt" (iframe? web-pagina die de inhoud van een directory representeert? of...?) enzovoorts.

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 22-09-2009 11:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.