Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2 photoshop's op een computer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag,

Kan ik photoshop in het Nederlands en in het Engels installeren op de zelfde computer installeren?

gr.

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Je kan voor één van de twee de portable versie installeren. Dat zal prima werken.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Geen idee maar je kunt het proberen. Maak je gewoon een aparte map in voor beide in program files. Of je probeert het bij 2 verschillende gebruikers.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:47

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je niet de zelfde versie installeert, dan werkt het (bijv CS4 in het Nederlands, en CS3 in het Engels)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

Zou je dan twee licenties moeten hebben? Ik vraag het me af...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ja dat kan. Ik neem aan dat je zelf al hebt rondgekeken naar opties. Dus voor we dubbel werk doen: welke manieren heb je al bekeken / geprobeerd / weerlegd nadat je even rondgekeken hebt naar verschillende manieren om tools naast elkaar te draaien? En over welk OS heb je het eigenlijk, OS X Leopard, Ubuntu 9, of PDP-7? :)

(Kortom: toon ajb even heel veel meer wat je al hebt gedaan en geef even veel meer informatie. Ondertussen zul je moeten weten hoe een forum als GoT werkt ;) )

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 22-09-2009 11:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:52:
Ja dat kan. Ik neem aan dat je zelf al hebt rondgekeken naar opties. Dus voor we dubbel werk doen: welke manieren heb je al bekeken / geprobeerd / weerlegd nadat je even rondgekeken hebt naar verschillende manieren om tools naast elkaar te draaien? En over welk OS heb je het eigenlijk, OS X Leopard, Ubuntu 9, of PDP-7? :)

(Kortom: toon ajb even heel veel meer wat je al hebt gedaan en geef even veel meer informatie. Ondertussen zul je moeten weten hoe een forum als GoT werkt ;) )
Portable is geen optie omdat ik verschillende styles/plugins gebruik.
Xp mode is ook geen optie. Mag nog niet geïnstalleerd worden hier. Anders was dat wel een optie..
Er zijn alleen maar cs3 licentie geen cs4 op dit moment.

Het gaat om windows 7.

Ik had cs3 Nederlands er op staan toen heb ik cs3 Engels geïnstalleerde. Nederlands was weg :s..

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:43
Dus je wil twee maal Photoshop CS3 erop zetten, in Engels en in Nederlands? Waarom als ik vragen mag?

Verwijderd

Topicstarter
Mottebelke schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:27:
Dus je wil twee maal Photoshop CS3 erop zetten, in Engels en in Nederlands? Waarom als ik vragen mag?
klopt... ik kan niet met nederlands werken en de rest van de mensen kunnen niet met engels werken :S en aangezien computer aan het domain vast zit en iedereen flexibele werkplek heeft...behalve ik..
wanneer ik er niet ben.. wordt de pc toch gebruikt..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 15:33 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:57
Heb je de Photoshops toen wel in aparte directories geïnstalleerd? Dat zou nog wel eens kunnen verklaren waarom de NL versie de EN versie over zou schrijven of andersom.

Verwijderd

Topicstarter
alex3305 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:13:
Heb je de Photoshops toen wel in aparte directories geïnstalleerd? Dat zou nog wel eens kunnen verklaren waarom de NL versie de EN versie over zou schrijven of andersom.
Heb ik geprobeerd maar dan zegt die fo ik hem wel verwijderen of repareren of over nieuw installeren..

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-11 09:45

Pixeltje

Woo-woohoo!

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 08:42:
[...]

Heb ik geprobeerd maar dan zegt die fo ik hem wel verwijderen of repareren of over nieuw installeren..
Dat komt waarschijnlijk omdat het programma DLL's registered in een map die je niet kunt aanpassen bij het installeren. De bestanden van de 2e installatie vervangen dan de bestanden van de eerste. Dualboot is geen optie zeker? ;) Dan kun jij booten in win7, en je collegae in vista? Of andersom?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-10 23:01

ODF

Hier is misschien een hack waar je wat aan hebt: http://www.sxc.hu/blog/post/395

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

Verwijderd

Topicstarter
dat zou kunnen werken.. maar krijg de melding elke keer dat hij niks kan inladen..
iemand idee welke map ik zou moeten renemen? heb elke nl_nl naar en_us gedaan maar dat werkt niet..
of zou die andere taal gebruiken? heb ze allemaal the langauge..
Pagina: 1