dag,
Kan ik photoshop in het Nederlands en in het Engels installeren op de zelfde computer installeren?
gr.
Kan ik photoshop in het Nederlands en in het Engels installeren op de zelfde computer installeren?
gr.
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 22-09-2009 11:05 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Portable is geen optie omdat ik verschillende styles/plugins gebruik.F_J_K schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:52:
Ja dat kan. Ik neem aan dat je zelf al hebt rondgekeken naar opties. Dus voor we dubbel werk doen: welke manieren heb je al bekeken / geprobeerd / weerlegd nadat je even rondgekeken hebt naar verschillende manieren om tools naast elkaar te draaien? En over welk OS heb je het eigenlijk, OS X Leopard, Ubuntu 9, of PDP-7?
(Kortom: toon ajb even heel veel meer wat je al hebt gedaan en geef even veel meer informatie. Ondertussen zul je moeten weten hoe een forum als GoT werkt)
klopt... ik kan niet met nederlands werken en de rest van de mensen kunnen niet met engels werkenMottebelke schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:27:
Dus je wil twee maal Photoshop CS3 erop zetten, in Engels en in Nederlands? Waarom als ik vragen mag?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 15:33 ]
Heb ik geprobeerd maar dan zegt die fo ik hem wel verwijderen of repareren of over nieuw installeren..alex3305 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:13:
Heb je de Photoshops toen wel in aparte directories geïnstalleerd? Dat zou nog wel eens kunnen verklaren waarom de NL versie de EN versie over zou schrijven of andersom.
Dat komt waarschijnlijk omdat het programma DLL's registered in een map die je niet kunt aanpassen bij het installeren. De bestanden van de 2e installatie vervangen dan de bestanden van de eerste. Dualboot is geen optie zeker?Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 08:42:
[...]
Heb ik geprobeerd maar dan zegt die fo ik hem wel verwijderen of repareren of over nieuw installeren..
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!
dat zou kunnen werken.. maar krijg de melding elke keer dat hij niks kan inladen..ODF schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:11:
Hier is misschien een hack waar je wat aan hebt: http://www.sxc.hu/blog/post/395
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq