Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win Vista 64Bit] Installatie lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-11 23:03
Ik probeer Vista opnieuw te installeren omdat de orginele partitie indeling mij niet beviel en ik graag een clean install wil.

Ik ben Vista aan het installeren, maar hij vraagt nu om:

Kan geen apparaatstuurprogramma's vinden. Zorg dat het installatiemedium de juiste stuurprogramma's bevat en klik op OK.

Ik heb al op google gekeken, de enige hits die ik daar krijg zijn, ik heb het 100x geprobeerd ineens werkte het of ik heb windows XP geinstalleerd.

Beide zijn geen optie voor mij.

Zou ik er nu een USB stickje bij kunnen steken om te kijken of hij daar wel zn drivers vandaan kan trekken?

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:51
Wanneer vraagd hij hier om?

Het kan namelijk dat je drivers moet laden voor je sata controller. Die moet je tijdens het installeren van vista laden van een cd of usb stick. Die drivers kan je vinden op je moederbord CD.

• MadDonkey
Nadat ik mijn parties gemaakt heb en de partitie geselcteerd heb waar hij op moet komen.

Dan klik je op installeren, maar dan krijg ik deze prompt.

*edit*

Heb al 10 minuten een jongeman van Dell aan de lijn die er ook niks van snapt :D

Voel me al wat minder dom ;)

*edit 2*

Ik had zelf al een paar opnieuw de installatie gestart, maar kreeg steeds het zelfde probleem. Maar toen ik het nogmaals probeerde met meneer de Supportmedewerker. startte hij zowaar de installatie.

Bestanden uitpakken staat nog op 0% maar hij belt mij over 30 minuten terug om te kijken of het lukt.

prima service

[ Voor 67% gewijzigd door MadDonkey op 22-09-2009 10:18 ]

• MadDonkey
Windows is geïnstalleerd. Blijkbaar moest ik het riedeltje een paar keer overdoen voordat alles correct werkte.

Er kan in iedergeval een slotje op!