koptelefoon op samsung LE32B450 - 32 inches 4 serie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319107

Topicstarter
Hallo iedereen

Het zal mss belachelijk klinken maar weet er iemand hoe ik een koptelefoon aansluit op de
Samsung LE 32 B 450 32 inches en een 4 serie
Wij hebben deze tv pas aangekocht .
En heb al overal met het pinnetje van de koptelefoon ( een gewone uitgang geen usb ofzo ) in de uitgangen van de tv gestoken maar die koptelefoon wil maar niet werken .
WIE OOOOO WIE KAN ME HELPEN .
Let wel even als jullie reageren ik ken van deze dingen niets maar dan ook echt niets af , dus reageren een beetje in mensen taal aub , en zo duidelijk mogelijk bedoel maar goed stap voor stap uitleggen aub.
Aan goed bedoelde technische verhalen heb ik niets.
Groetjes
En bedankt alvast voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heb je überhaupt wel de handleiding doorgenomen?

Op de 5e pagina (nr. 3 onderaan de blz) staat keurig een schema van de aansluitingen achterop en de zijkant van het scherm. Bij nummertje 5 van de aansluitingen staat:
AUDIO OUT [R-AUDIO-L]
Connect RCA audio cables to AUDIO OUT [R-AUDIO-L] on the rear of your set and the other ends to corresponding audio in connectors on the Amplifer or DVD Home Theatre.
Dit zijn een rode en een witte tulp-aansluiting waar je keurig een verloopstekkertje naar een 3,5mm aansluiting op kunt drukken om je koptelefoon op aan te sluiten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wiethoofd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:21:
Heb je überhaupt wel de handleiding doorgenomen?

Op de 5e pagina (nr. 3 onderaan de blz) staat keurig een schema van de aansluitingen achterop en de zijkant van het scherm. Bij nummertje 5 van de aansluitingen staat:

[...]

Dit zijn een rode en een witte tulp-aansluiting waar je keurig een verloopstekkertje naar een 3,5mm aansluiting op kunt drukken om je koptelefoon op aan te sluiten.
Bedankt voor je snelle reactie .
En neen die handleiding heb ik niet doorgenomen ( je link naar de handleiding werkt dus niet ) omdat ik zelf de handleiding van de tv (het boekje) bij me heb liggen , en veronderstel dat dat toch ook de juiste is niet dan ?
En in het boekje staat nergens iets van een koptelefoon , als dat zo was moest ik hier de vraag niet stellen he .
Op die blz 5 van je staat bij mij in het boekje de uitleg van de afstandsbediening dus daar schiet ik ook niet mee op .
Moest het mogelijk zijn voor jou kan je me dan die nota op die site niet even knippen en plakken sorry voor de moeilijkheden maar als ik het zelf kon stond ik hier niet me me vraag om hulp .

Wat is een verloop stekkertje ?
Ja een mens kan ja ook niet alles weten he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik bedoelde de 5e pagina in de pdf-handleiding (de link werkt wel degelijk!), en de 3e pagina in de normale handleiding, dus die vóór de afstandsbediening uitleg.

Verloopstekkertje wat ik bedoel:
2x Tulp -> 3.5mm female

De twee rechtse gaan achterin je TV, in de linker gaat je koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-07 21:27
Een line-out, geschikt voor een "Amplifer or DVD Home Theatre", is absoluut niet bedoeld om daar direct je hoofdtelefoon op aan te sluiten. Line outs zijn simpelweg niet gemaakt om 'belasting' erop te hebben, die sturen een zwak signaal met een weerstand van 10K Ohm, een gemiddelde headphone out is gemaakt voor 32-120 Ohm.

Er zal vast wel geluid uit komen, en als het geen 'echte' line-out is, heb je zelfs volumecontroll. Of je van het geluid wat eruit komt blij word, is wat anders.

[ Voor 19% gewijzigd door SirNobax op 22-09-2009 10:36 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nu ben op in internet gaan neuzen en ben blijkbaar niet de enige met dat probleem .
Er staan daar alle soorten theorieën en kabeltjes die je zou nodig hebben om die koptelefoon te doen werken .
Maar mensen dat kan toch niet , dat ik andere toestanden nodig heb om gewoon een koptelefoon in te pluggen op de tv .
Ik heb net ergens in de snelle gelezen dat de Samsung LE32B450 zelfs geen koptelefoon aansluiting heeft .
Zou het daarom kunnen dat het niet te vinden is .
En echt waar ik heb die stekker van de koptelefoon overal al eens ingestoken hoor het werkt niet .
Hoe noemen ze zoiets tulp aansluitingen zijn die trouwens standaardvan dikte en zo zou het daar dan mss niet aan kunnen liggen dat die van de koptelefoon nergens in past (en dan heb ik het opzetstukje al weg gelaten)

Anoniem: 286903

"There is, however, audio out connection with two RCA connectors, where you can set headphones. This is what I use with an RCA/3.5jack converter, the volume and mute functions do not affect the output."

Een verloopstekkertje zoals eerder werd gesuggereerd is blijkbaar toch de enige optie, of misschien een draadloze koptelefoon aansluiten op de scart.

Anoniem: 329105

Wiethoofd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:31:
Ik bedoelde de 5e pagina in de pdf-handleiding (de link werkt wel degelijk!), en de 3e pagina in de normale handleiding, dus die vóór de afstandsbediening uitleg.

Verloopstekkertje wat ik bedoel:

De twee rechtse gaan achterin je TV, in de linker gaat je koptelefoon.
waar is zo'n kabel te halen?
kan het niet ergens in een winkel vinden, of online

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zoeken op 2x male tulp of RCA 1x female 3.5mm moet de nodige sites opleveren.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5125 op deal extreme voor 1 dollar 53 en gratis verzendkosten.

Pagina: 1