There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
TweakDSL, Amsterdam.
[ Voor 33% gewijzigd door Gizz op 21-09-2009 23:37 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Edit:
moto-moi schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:08:
[...]
Nee, dunno why, maar bepaalde providers (oa. ziggo) hadden opeens stomzinnig veel moeite om onze servers te vinden. Niets veranderd, en opeens werkte het weer..
[ Voor 50% gewijzigd door anandus op 21-09-2009 23:34 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Vreemde is ik gebruik XMS en het is alleen bij het forum..anandus schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:33:
Van wat ik begrepen heb hebben een aantal providers (Ziggo, Online) problemen met het nereiken van Tweakers, oorzaak is vziw onbekend, bij Tweakers is er niets veranderd.
Edit:
[...]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
* HahnVerwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:40:
Hmmm, ik lees hier Brabant, Friesland... Hebben mensen bínnen Nederland er ook last van?
Zuid-Holland hier, Online als provider.
The devil is in the details.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verder lijkt het me wat onzinnig om dit op 2 plaatsen te bespreken, de .plan is daar een betere plek voorGeen (D)Dos, maar er zit blijkbaar 'ergens' iets mis. Voorlopig gok ik op ergens iets op de AMS-IX aangezien ik er zelf, met een xs4all verbinding, geen last van heb. kees is atm nog even aan het doorzoeken wat er aan de hand is. Kan ermee te maken hebben dat hij er wel last van heeft![]()
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.