The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik vind het een strakke actie van Nokia. Ze houden zich aan hetgeen aangeboden stond op de website en hetgeen iedereen zich hier op beroept. In het mailcontact werd steeds aangegeven 'wat op de site staat is correct' en daar houd Nokia zich nu aan. Je krijgt alsnog wat je besteld hebt 
Mensen die dit kinderachtig noemen moeten de hand eerst in eigen boezem steken.
Mensen die dit kinderachtig noemen moeten de hand eerst in eigen boezem steken.
Het is helemaal geen strakke actie van Nokia, hoe kom je erbij dat ze zicht houden aan hetgeen wat op de site staat.
Als dat zo zou zijn had ik alle accessoires gekregen die erbij stonden...

Als dat zo zou zijn had ik alle accessoires gekregen die erbij stonden...
Die kan je ook krijgen, moet je alleen de N900 terugsturen. Die stond namelijk niet bij de opsomming van wat er in de verpakking zit (heeft niets met accessoires te maken, er staat duidelijk 'wat zit er in de verpakking'.
Wat een onzin...
Ze hebben dit aangepast nadat ze door hadden dat het fout was.
Voor die tijd stond bij niet 1 toestel op de site dat de telefoon ook in de verpakking zou zitten.
Dus voor die tijd kreeg je ook gewoon het toestel en wat er bij in de verpakking stond...
Ze hebben dit aangepast nadat ze door hadden dat het fout was.
Voor die tijd stond bij niet 1 toestel op de site dat de telefoon ook in de verpakking zou zitten.
Dus voor die tijd kreeg je ook gewoon het toestel en wat er bij in de verpakking stond...
Anoniem: 301771
Matched: nokia
Ik had ook een N900 besteld op het moment van 'de aanbieding'. Heb meerdere emails en een brief gestuurd, welke geen van allen zijn beantwoord. Ook heb ik gebeld, maar werd niet geholpen maar werd afgepoeierd met 'stuur maar een brief' of 'dat is naar een andere afdeling, kan wel even duren'..
Gisteren had ik een envelop met een 16gb micro-sd kaartje in de bus.. Geen begeleidende brief..
Ik laat het hier maar bij zitten, kost me te veel hoofdpijn.. Wat een amateurs zijn het bij Nokia zeg (benelux customer service). Ik koop iig nooit meer wat bij die online shop van ze, en zal goed rondkijken wat de alternatieven zijn voor m'n volgende telefoon.
Gisteren had ik een envelop met een 16gb micro-sd kaartje in de bus.. Geen begeleidende brief..
Ik laat het hier maar bij zitten, kost me te veel hoofdpijn.. Wat een amateurs zijn het bij Nokia zeg (benelux customer service). Ik koop iig nooit meer wat bij die online shop van ze, en zal goed rondkijken wat de alternatieven zijn voor m'n volgende telefoon.
Topic is op de post van leonderooij half doodgebloed... maar dit vind ik wel nice, net op tijd:
Beste,
Onlangs heb je een Nokia N900 gekocht via de Nokia Online Shop.
Op onze website kon je lezen dat er bepaalde accessoires in het verkooppakket zaten.
Spijtig genoeg liep er wat mis bij het invoeren van die gegevens. We willen ons hiervoor uitgebreid excuseren en doen al het mogelijke zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. De accessoires kunnen we helaas niet in het verkooppakket steken. Maar via deze mail willen we je wel informeren over een mooi extraatje. Als compensatie krijg je een Nokia MicroSDHC Kaart van 16 GB cadeau (ter waarde van 55 euro). Daarop kun je al je favoriete muziek, applicaties en media bewaren. Deze geheugenkaart zal je eerstdaags bezorgd worden.
We hopen dat je nog steeds vertrouwen hebt in onze dienst en zien je graag terug op onze website.
Heb je nog vragen of opmerkingen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Je kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 0900/202.60.55.
Onze beste wensen voor 2010!
1. Ik heb er nooit om gevraagd, heb alleen enkele emails gestuurd toentertijd over 'zitten de accessoires erbij'
2. Die Nokia N900 is allang en breed verkocht, aangezien ik het toestel zelf niet DE mobiel vond, voor mij
3. Kan dat 16GB geheugenkaartje mooi in m'n Motorola Milestone steken, want wilde toch al een 16GB kaartje
4. Op die website van Nokia kom ik van m'n leven niet meer terug, ze zoeken maar andere slachtoffers
Beste,
Onlangs heb je een Nokia N900 gekocht via de Nokia Online Shop.
Op onze website kon je lezen dat er bepaalde accessoires in het verkooppakket zaten.
Spijtig genoeg liep er wat mis bij het invoeren van die gegevens. We willen ons hiervoor uitgebreid excuseren en doen al het mogelijke zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. De accessoires kunnen we helaas niet in het verkooppakket steken. Maar via deze mail willen we je wel informeren over een mooi extraatje. Als compensatie krijg je een Nokia MicroSDHC Kaart van 16 GB cadeau (ter waarde van 55 euro). Daarop kun je al je favoriete muziek, applicaties en media bewaren. Deze geheugenkaart zal je eerstdaags bezorgd worden.
We hopen dat je nog steeds vertrouwen hebt in onze dienst en zien je graag terug op onze website.
Heb je nog vragen of opmerkingen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Je kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 0900/202.60.55.
Onze beste wensen voor 2010!
1. Ik heb er nooit om gevraagd, heb alleen enkele emails gestuurd toentertijd over 'zitten de accessoires erbij'
2. Die Nokia N900 is allang en breed verkocht, aangezien ik het toestel zelf niet DE mobiel vond, voor mij
3. Kan dat 16GB geheugenkaartje mooi in m'n Motorola Milestone steken, want wilde toch al een 16GB kaartje
4. Op die website van Nokia kom ik van m'n leven niet meer terug, ze zoeken maar andere slachtoffers

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Alleen MotoGP voor zover ik weet... uit dit topic..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En heeft een kleine achterstand met zijn klacht(op vakantie geweest) 
Maar is druk bezig alles op papier aan het zetten en een klacht in te dienen bij de consumentenautoriteit.
Nu weer aan het werk zijn we erg druk, maar de klacht gaat zeker deze week de deur uit.
Het gaat nog wel even duren dat is zeker, maar we hebben er geen haast mee en we zullen wel zien waar het eindigd.
Mocht er wat te melden zijn zullen we dat zeker doen.
Maar is druk bezig alles op papier aan het zetten en een klacht in te dienen bij de consumentenautoriteit.
Nu weer aan het werk zijn we erg druk, maar de klacht gaat zeker deze week de deur uit.
Het gaat nog wel even duren dat is zeker, maar we hebben er geen haast mee en we zullen wel zien waar het eindigd.
Mocht er wat te melden zijn zullen we dat zeker doen.
Toch nog even een vraag aan een van de Modjes, is het een bezwaar als ik een link geef naar dit topic in mijn klacht?
Mocht men het serieus nemen dan kan men hier eventueel ook wat informatie weg halen hoe het allemaal gelopen is.
En ze kunnen ook zien dat ik zeker niet de enige was.
Mocht men het serieus nemen dan kan men hier eventueel ook wat informatie weg halen hoe het allemaal gelopen is.
En ze kunnen ook zien dat ik zeker niet de enige was.