Toon posts:

USB Poort zorgt voor problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een USB kaartje aangeschaft omdat ik een ADSL-modem heb. Nu zit ik met het volgende probleem: Als ik deze in het 3de pci slot steek dan werkt Q3 en Q2 niet, ze crashen gelijk |:(
Maar internet werkt wel. Als ik die USB kaart in pcslot 1 of 2 stop, dan gaat mijn muis gek doen. Daardoor is gisteren één muis gestorven :'(
Ik heb nu die USB kaart omgeruild, maar ik heb dezelfde problemen, zou het iets te maken kunnen hebben met mijn systeem??? :(

Systeem: Luckystar mobo met via apollo 5mvp3 chipster, k6-2 450@550, 128 mb ram, 8.6 gb, 52x creative, cd rw sony 8x 4x 32x, netwerkkaart 10 mb/s thrust, SB live 1024, Alcatel USB Touch Modem, SCSI kaart scanner, diamond Viper v770.

Ik heb alles er al eens uitgehaald en de comp alleen met videokaart , hdd, en usb opgestart, maar het probleem blijft :(
is er soms een patch voor?? Of misschien ergens een bios update ? :9~

het ligt niet aan de modem want als hij niet is ingestoken heb ik het zelfde probleem, ik heb al alles geprobeerd, format, deltree, maar niks hielp :(((
Misschien moet ik USB drivers downen, maar waar ergen :?

Verwijderd

Ik zie niet wat voor OS je gebruikt. Als het win95 of win98 is, zou ik zeggen: stap over op win2000. Kan veel beter met USB omgaan. :9