Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dit is geen nieuwe topic. Helaas werkt mijn Sony Ericsson W302 nog steeds niet goed. Als telefoon langere tijd niet is gebruikt, word je onbereikbaar, zowel telefonisch al per sms. Zelf bellen is geen probleem. Nadat je zelf belt, komen de gemiste oproepen en smsjes alnog binnen. Dit probleem lijkt alleen in combinatie met T-Mobile simkaart te ontstaan. Heb met een KPN simkaart weekend getest en geen probleem geconstateerd. De T-Mobile simkaart heeft jarenlang in een ander toesteltype goed gefunctioneerd.

Toestel is overigens simlock vrij. De software update heeft niet geholpen. Ik heb een nieuwe klacht gestuurd naar SE. Heeft iemand anders ervaringen?

Verwijderd

ligt het dan niet aan T-mobile?

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, wellicht. Koop dan liever ander toestel dan dat ik van provider moet wisselen. Ik heb het een beetje gehad met de kwaliteit van SE toestel. After sales service van SE overtuigt niet. Overigens heeft de T-Mobile simkaart jarenlang goed gefunctioneerd in toesteltypes SE K510i en Nokia 6021. Eerst maar weer reactie SE afwachten.