Dat doe ik allang niet meer. Sorry maar die mensen weten nog minder dan ik over hun producten. Specificaties van de snelheid van hun Eindeloos Online abonnement waren volgens hun veel beter dan Vodafone en T-Mobile, op papier en in de praktijk is Eindeloos Online gewoon knudde. En de winkel ligt ook niet bepaald in de buurt en daar kom ik toch zeker niet snel.
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:15:
Het telefoontje naar de Hi Helpdesk duurt je waarschijnlijk nog geen 2 minuten. Je zou ook even kunnen wachten tot de website wel redelijk werkt, maar bij mij was dit helaas nooit het geval tot ik me opnieuw ging registreren.

Ze hebben trouwens vanaf Juli nieuwe voorwaarden, waar ik dit in heb kunnen vinden over nota's:
[...]
Heb zo snel nergens iets gevonden over dat ze op papier
moeten komen...
Maar je staat wel 10 minuten in de wacht, althans dat is mijn ervaring.
En die voorwaarden gelden niet voor mij, ik heb getekend voor de voorwaarden van voor Juli en ga dus ook niet akkoord met hun nieuwe voorwaarden.
Hun website mag er trouwens best even uitliggen, maar dit is al de 4e keer dat ik mijn rekening niet kan bekijken en het wel wil.
Erwinvz1 schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:17:
Hier is hij ook down.
Maar ik krijg altijd een papieren rekening nog steeds.
Eigenlijk alles.
En als paar euro meer is.
Wat valt er dan terug te halen? Want je maandelijkse bedrag moet je toch betalen en die paar euro is je verschil waar je overvalt.
MIsschien gewoon keer klantenservices bellen (gratis nummer doen) en vragen of ze weer papieren zenden.
Maar ik snap niet wat er mis is aan hi, bij elke provider is er wel iets mis dat niet naar wens verloopt.
Of je betaald veel of je krijgt iets minder kwa product.
En bij elke ben je maar een klant op een grote hoop, maar ze proberen overal iedereen te helpen zover ze kunnen want medewerkers bij die bedrijven zijn ook maar een nummer.
Ik krijg mijn papieren rekening dus niet meer, dat is het probleem. Anders had ik daar ook wel op gekeken waarom mijn kosten hoog liggen. En de klantenservice heeft geen gratis nummer, dat heeft dezelfde tarieven als wanneer je met je mobiele telefoon belt.
En ik snap dat die medewerkers hun werk doen, maar ik snap niet dat ik gewoon enorm veel moeite moet gaan doen voor iets simpels als mijn telefoon rekening kunnen inzien. Waarom moet ik moeite doen en mag Hi maar blijven vorderen?
[
Voor 31% gewijzigd door
Tsurany op 21-09-2009 21:22
]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N